1.295 visninger
|
Oprettet:
MC tøj {{forumTopicSubject}}
Hej alle, vi har nu rundet der er under 140 dage til jeg starter på mit mc kort, og jeg er derfor begyndt at kigge lidt mere på specifikt tøj.
Jeg ser meget af det tøj der ligger til salg på div. hjemmesider er polyester. Er læder ikke meget bedre og mere holdbart? Tænker ift. et muligt styrt.
Er villig nok til at bruge de penge ekstra der er til noget godt tøj, men er det at snyde sig selv? Man ville vel hellereikke sælge polyester mc tøj, hvis det var helt dårligt.
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 21 Emner: 15 Svar: 945
Det er jo ikke bare noget billigt, tyndt "polyester". Men solidt vævet og holdbart sammensyet kvalitetsstof (f.eks. Cordura og hvad det ellers hedder), ofte med forstærkninger osv de rigtige steder.
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.279
Når det er sagt, så skal du ud og prøve dig frem for at finde ud af hvad du har det bedst i. Jeg foretrækker helt klart mit lædertøj - det sidder væsentligt tættere end mit tekstil og føles meget rarere at køre i.... Men der er nok andre der syntes det modsatte.
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 76 MC-er: 15 Emner: 47 Svar: 2.833
jul 2020
Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 2
Selv køre jeg med Revit ignition 3 jakke som er kombineret læder og teksti (mesh).
Den er jeg rigtig glad for.
Den har to aftagelige inderlag - vand/vindbreaker og foret vest - så jeg kan bruge den forår, sommer, efterår. Har også de tilhørende bukser dertil, som også består af læder og mesh (også med aftagelige vand/vindbreaker. Dog fortrækker jeg lidt mere mine mc-jeans, da jeg føler de er lidt mere lettere og behagelig at have på.
MC tøj