1.027 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

schunck80@gmail.com schunck80@gmail.com

Godaften alle sammen. ??
Ja så er vi også kommet ud at køre hvor er det bare fantastisk. ????
Ja og nu er kæresten også ved at tage MC kørekort.
Men her i det danske vejr får vi jo en der regn, så kan nogle hjælpe med hvilken type racer støvler man skal købe som er vandtætte. Og hvor skal man handle henne på Sjælland hvor får man god service. Og et stort udvalg.
Fortsat god weekend til alle og på forhånd tak. ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  schunck80@gmail.com
  • #1   13. aug 2022 Sikker på det skal være racer støvler? De er ofte stive og ubehagelige at gå langt i. Om de fås vandtætte, ved jeg ikke, men der findes da masser af andre fine vandtætte støvler.
    PS: Dårlig overskrift på dit indlæg. smiley

• #2   15. aug 2022 Medmindre du rent faktisk kører støvlen i asfalten, ville jeg vælge noget touring støvle.
    Bedre at gå i, ofte vandtætte, designet til ander end at sidde på MC'en også.

Google siger f.eks.

https://kbmotor.dk/produkter/59-beklaedning/6571-forma-freccia-dry-sport/

...men i mine øjne ser de ukomfortable ud.
    Men somme tider er stil alt, og man kan pille snude og ankelbeskytteren af og give dem en gang med båndpudseren, måske suppleret med lidt ketchup for effektens skyld smiley

Anyway....tænk dig godt om... smiley

• #3   15. aug 2022 Race støvler er ikke vandtætte, de er stive og trælse at gå i men gode til race….
    Har en masse race støvler… Men på landevejen er mine Daytona road star GTX langt at foretrække i det ustadige danske vejr smiley

• #4   17. aug 2022 SIDI har racestøvler med Goretex. Men vær forberedt på at “gåtur” er no go

• #5   18. aug 2022 Biltema har støvler der starter ved 350kr absolut en acceptabel pris og begynder støvle
    Leif

Kommentér på:
schunck80@gmail.com

Annonce