746 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

CBR 600 F2 vs. Bandit 650 CBR 600 F2 vs. Bandit 650

Da der jo "desværre" er kommet en vandkølet bandit (damn) ka jeg se at priserne ikke holder for os der har den anden slags så jeg overvejer at bytte den til en cbr600f2.. good or bad deal ? Banditten er jo noget nyere (05) men med gammel motorteknologi (luft/oliekølet)

Ved godt at det er en religions og smagssag but hey.. Gi noget input

BC

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 600 F2 vs. Bandit 650
  • #1   1. apr 2008 Ja, det er i høj grad en smagssag. Jeg ville beholde Bandit'en, men vil du gerne prøve noget nyt, så go for it:-)
    En F2 er da en relativ gammel model, ik'?

• #2   1. apr 2008 cbr600f2 er uden tvivl en af de cykler der har holdt den bedste gensalgsværdi, hvis bare den er passet og plejet og uden skrammer... samt i original lak. Har ikke prøvet en bandit, men hondaen er en fin cykel, - den har dog et smalt sæde som godt kan give gener v. langture... på grund af manglende komfort, men ellers udemærket kørestilling... og gode køreegenskaber. Bremserne vil jeg ikke rose den voldsomt for, men det fungerer fint. Men uanset hvad så tror jeg vi må indse at cyklerne ikke kan blive v. med at bære de "høje" brugtpriser. Når man ser på hvad man kan købe nyt til.

mvh Offslow

• #5   1. apr 2008 Ja sjovt nok så er der næsten 10 år til forskel på cbr600 og min bandit, men de koster sgu begge stort set det samme. Den cbr vi snakker om har kørt 55000km og min bandit knap 20000

BC

• #6   1. apr 2008 Kvalitet koster smiley

• #7   1. apr 2008 Tjaeeeee, jeg havde engang fornøjelsen at følges med 2, hvor den ene kørte CBR600 og den anden Bandit 600. De var begge af samme årgang. Bandit-ejeren var ikke i tvivl om, at CBR'en kørte bedre, og var bedre sat sammen.
    Men banditten kører jo ikke dårligt, tværtimod, og der er ikke pga. kølesystemet at den ene er bedre end den anden. Det er der mange andre faktorer til.

+ ved at skifte til CBR:
    Velkørende sports-MC (hvis den er passet)
    Lav afskrivning.
    Bedre vindafskærmning, godt til touring

- ved skift:
    Højere forsikring
    Har fuldkåbe, skidt hvis man kan lide naked stilen.

• #8   1. apr 2008 Fordelen ved banditten er at der er ret fede tunings muligheder med den luftkølede.. smiley snakkede med en zuki mekker sidste år og han siger man godt kan smide cyl og toppen på fra en gsxr 750 da de har samme bund, og har man lyst er der jo også 1250 motoren.. og det er da nok sjovere end en cbr.. men smag og behag.. smiley

• #9   2. apr 2008 cbr 600 tager også fireblade motoren med lidt modifikationer...

alternativer når vi snakker motorskift er zx7r med zx9r motor...

og ja det er virkelig smag og behag...

Kommentér på:
CBR 600 F2 vs. Bandit 650

Annonce