810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Vender mit pinlock rigtigt?! Vender mit pinlock rigtigt?!

Hey!

Jeg har været ude og køre et par gange med min kørelærer, og når det har været dårligere vejr med f.eks regn eller bare koldt og overskyet, så har mit visir det med at dugge MELLEM pinlocken og visiret! Da jeg købte hjelmen brugt, der vendte den silikoneran, der er rundt om pinlocken ind mod mit ansigt, men jeg vendte det om, så silikonen er ud mod visiret, som jeg mente det skulle. Er det rigtigt eller forkert?

Der kan ses billeder her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20164

Håber at få et hurtigt svar... lidt irriterende med en hjelm til 2k der dugger.

Mvh. Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vender mit pinlock rigtigt?!
  • #1   1. apr 2008 den der silicone skal være mellem visiret og pinlocken, det giver jo en lille afstand i mellem dem og så virker det som en termorude og så dugger den ikke. Mit det virker perfekt i hvert fald.

• #2   1. apr 2008 Gør min desværre ikke. Det dugger mellem visir og pinlock smiley Jeg bestiller dog nok snart en stor pinlock til min hjelm samt sort visir her:

(link fjernet)

Så kan det være, at den pinlock er bedre.

• #3   1. apr 2008 Sidder det helt tæt?
    Mit virker osse helt perfekt...

• #4   1. apr 2008 Du skal sørge for det slutter tæt hele vejen rundt. Mit pinlock virker perfekt, har aldrig oplevet det duggede, ikke engang i regn, slud eller sne.

• #5   1. apr 2008 Michael H. Samme her, men lidt flovt... hehe

• #6   1. apr 2008 Efter at have studeret min pinlock i små 2 min, kan jeg konkludere, at der ikke sidder nogen film på smiley

Hvordan skal jeg sikre mig, at den sidder ordenligt? Jeg prøver at trykke den ind mod visieret, men lige lidt hjælper det. Jeg har overvejet at prøve at give den en lille gange lim i bunden... bare så den hæfter lidt bedre.

• #7   1. apr 2008 hvis det er en brugt hjælm du har købt og der er sat nye "pinde" i skal du tjekke afstanden er den rigtige mellem de to pinde passer de ikke kan du ikke bruge det til en papfis. er det monteret rigtigt er det den perfekte løsning.

• #10   1. apr 2008 Afmonter og monter igen. Bare bøj visiret udaf, det kan blive helt "fladt" og så monter pinlock, og skub det lidt op og ned mens du lader visiret komme tilbage til normal form.

Hvis det ikke funker ville jeg nok prøve med et nyt pinlock.

Hvis du limer ødelægger du med garanti visiret.

• #11   1. apr 2008 @Don T

Og der jeg kom frem til, lige her inden jeg tog ud for at træne. Fik det dog ikke lige skrevet. Man kan presse pinlocken ½-1 mm op, så den lukker tæk nederst. Ser frem til at køre med den i morgen, når jeg skal have min sidste dobbelttime inden køreprøven d. 9.!

Kommentér på:
Vender mit pinlock rigtigt?!

Annonce