Virago 1000 blandingskrue indstilling Virago 1000 blandingskrue indstilling
Godaften derude,
Jeg har Yamaha xv 1000 virago fra 1989, som volder mig nogle problemer. Den har haft svært ved at stå i tomgang, og når man kører særligt i omdrejningerne mellem 1-3 k, hakker den helt vildt og kører sindsygt ujævnt. Den ryger også lidt sort røg fra udstødningen, og tændrørene er knald sorte, så ingen tvivl om den får for fed blanding, for den koldstarter også uden choker.
Derudover giver den også nogle knald i ny og næ.
Mit spørgsmål er så om nogle kloge hoveder ved ca. hvad blandingsskruerne skal stå på originalt? for nu står blandingsskruen til den bagerste cylinder 3 omgange ude, og til den forreste 1,5 omgang ude, og kan se kærvene er lidt ødelagte, så ingen tvivl om der er blevet rodet ved indstillingerne..
Hvis der er nogle andre inputs til hvorfor den ter sig som den gør tager jeg også gerne imod dem, måske det skal være nogle andre dysestørrelser?
jul 2020
Følger: 4 Følgere: 18 Emner: 8 Svar: 423
Når hele det menageri er i orden kan du begynde og rette på tingene hvis der er noget derefter. Det er som regel ikke rigtigt at indstille på noget der har siddet på længe og sikkert trænger til rengøring.
Og jeg ved godt det ikke er helt det du er ude efter, men det er mit råd til dig. Dyserne har jo haft den rigtige størrelse på et tidspunkt, det har de sikkert endnu hvis karburatoren er helt ren
jan 2018
Følgere: 11 Emner: 11 Svar: 27
jul 2020
jul 2020
jan 2018
Følgere: 11 Emner: 11 Svar: 27
Virago 1000 blandingskrue indstilling