{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

cyklist vs motorcyklist {{forumTopicSubject}}

I torsdags var jeg i Vejle for at hente min nye mc som er en Suzuki V-strom dl 1000, den kom godt hjem til Hvidovre hvor jeg bor.
Efter at have kørt på den lidt fredag, og fået lidt luft under vingerne, så beslutter jeg mig for også at køre en lille tur på den gamle Yamaha XS 400.

Jeg kommer kørende på Avedøre Havnevej hvor det er tilladt at køre 70 km/t. Så kører jeg over lyskrydset og lige pludselig kan jeg høre at bilen i det andet spor begynder at dytte.
Det næste jeg ser er en panisk ung mand på en cykel der slentrer ud i mit spor, på det her tidspunkt er jeg altså halvt ude i krydset, og det eneste der har bremset mig er altså at ham ved siden af begyndte at dytte, men det laver man jo ikke katastrofe opbremsning for. Men da jeg så cyklisten, greb selvfølgelig begge bremser så hårdt som jeg havde lært.
MEN DET VAR et øjeblik for sent, jeg får bremset den godt ned, men jeg når at snitte hans forhjul, og min cykel med mig på bliver kastet ud på vejen.
Der skete ingenting med hverken drengen eller cyklen. Jeg havde til alt held alt udstyret på så jeg fik kun revet jakken lidt op.
Min mc derimod har det ikke alt for godt lige nu. Men heldigvis går det over drengens forsikring.

Det var godt nok heldigt der ikke skete noget, og når man har sagt det kan jeg jo godt tillade sig at sige: Hold da fast hvor var det godt jeg tog den gamle yamse, frem for den nye skruzuki. puha.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cyklist vs motorcyklist
Kommentér på:
cyklist vs motorcyklist

Annonce