{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Bluetooth headset til TomTom/Garmin {{forumTopicSubject}}

Hej

Har en Tomtom Rider 2nd Editon gps, som jeg gerne vil bruge med min Schuberth S1 Pro hjelm. Det medfølgende Scalo Rider bluetooth headset passer ikke særligt godt på hjelmen pga vindstøjdæmpningen og dobbelt ring lukke systemet.
Jeg har istedet købt et Jabra ST2020 bluetooth headset, hvilket passer fint på øret under hjelmen, men hvor der er det lille problem at jeg mister de første 1-2 sekunder af hver talte vejledning, da headsettet går i en slags standby mellem hver talte vejledning..

Er der nogle som har erfaringer med bluetooth headset til enten Tomtom eller Garmin, som virker acceptabelt, og som IKKE går i "standby" mellem hver vejledning?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bluetooth headset til TomTom/Garmin
  • #1   27. mar 2008 Yes sir: (link fjernet) her er løsningen...

    Jeg har prøvet det hos rymc.dk og det virker fantastisk!!!

    Man kan få en én kanal's til 1600 og to-kanals til 2100.

    Jeg køber et en-kanals så snart der er penge på kontoen... Iøvrigt har Peter som ejer Ry mc, en forbindelse til en skrædder som monterer det i hjelmen for dig til en fornuftig pris...

    /Jan


  • #2   28. mar 2008 Tak Jan - det er selvfølgelig den helt optimale løsning, men synes nu også at 1600 kr + montering er ret pebret smiley
    Det må da være muligt at finde et normalt bluetooth mobil headset som kan bruges til 1/3 af den pris..

    Lennart - S1 Pro lidt anderledes, og er med dobbeltring lukning, hvilket sidder i vejen da Scala Rider er lavet så usmart at den kun kan monteres i venstre side af hjelmen ... Derudover synes jeg at den sidder så tæt på halsen, at man kan mærke den går imod når man drejer hovedet, hvilket jeg ikke kan leve med smiley


Kommentér på:
Bluetooth headset til TomTom/Garmin

Annonce