Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste gps?
  • #1   21. apr 2022 Jeg synes selv at Tomtom laver de bedste gps'er. De har i min optik det bedste layout og overblik under kørslen, og så er den ret intuitiv i sit system. Dog er de ret langsomme, men det har jeg indtryk af er meget normalt, når man ellers er vandt til at bruge sin telefon.
    Jeg laver mine ruter forud for min tur på computeren, og så overfører jeg den til navigationen. Det mest besværlige er næsten at bygge ruterne smiley

• #2   21. apr 2022 Cool. Tusind tak for svar smiley
    Jeg tror også valget falder på tomtom. Så vidt jeg kan se, kan man vælge "snoede" ruter, og grusvej?
    Kender du til det?

Mvh

• #3   21. apr 2022 Jeg har en ældre TomTom, der kan man vælge “snoede veje” om der er mulighed for at vælge grusveje ved jeg ikke, da jeg helst undgår dem, men jeg ved at den kan finde på at spørge om man vil undgå veje uden asfaltbelægning.

• #5   23. apr 2022 Jeg har en tomtom rider 2013 som ikke længere bliver opdateret - så deres livstids opdatering er ikke hvad de lover. smiley

• Lars B
    Lars B Tilmeldt:
    apr 2022

Følger: 11 Emner: 1 Svar: 3
    #6   7. apr 2023 TomTom får ofte ros for deres funktionalitet i forhold til MC ruter. Garmin har en bedre opløsning på deres skærm. Så der er forskellige "for og imod".

Men de mest populære er TomTom Rider 550 og Garmin Zumo XT.
    Du kan se lidt mere info og forskelle på de to på https://xmoto.dk/vaelg-den-bedste-gps-navigation-til-motorcyklen/

Kommentér på:
Bedste gps?

Annonce