{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha xj900 1996
  • #1   7. apr 2022 Hvis den er passet med oliefilter og olie hvert forår og ellers på km interval vil jeg sige mindst det dobbelte.
    Havde min XJ 600 motor fra hinanden sidste år i August der har kørt 70000 km (skilt ad af andre årsager)
    Man kunne ikke se den nogensinde har drejet 2 omgange, og den bruger heller ingen olie. Jeg tror hvis de endelig skulle bruge olie det er ventilstamme pakningerne og ikke andet.
    Men man skal altid behandle motorer ordentligt fra kold start selfølgelig. Alt kan som bekendt splittes ad, tror dog ikke at ejere af en XJ900 sådan normalt er MotoGP kørere når de er undervejs, så "no need to worry"

• #2   8. apr 2022 Sådan en undermotoriseret maskine kan nok nemt køre 200.000, vil kun skifte dele hvis der specifikt defekt, ellers bare service.
    Har sådan en til dele XJ900 Diversion.

• #3   8. apr 2022 Der er en video af en gut i USA Der kører over 300,000 miles på en cbr 600. Så hvorfor skulle en xj900 der er væsentlig blødere tunet ikke også skulle kunne køre 500,000 km med almindelig vedligehold smiley

• #4   8. apr 2022 Så længe at ejer er villig til at servicere og udskifte slidte dele, så kan den vel køre evigt ? smiley

• #5   8. apr 2022 Enig!
    Alt kan jo skiftes, men nogen måler med pengepungen om det hænger sammen, eller det er bedre at sælge og købe nyere, men er man glad for det man har er man nødt til at hive muldvarpen frem smiley

• #6   22. apr 2022 Jeg har en XJ900 fremstillet i april 1989, men først registreret maj 1991, der har kørt 225.000 med sidevogn. Motoren har aldrig været lukket op. Almindeligt vedligehold skift af klodser mv og regelmæssigt olieskift med Castrol Power1 hvert år. Forrige år måtte den dog have nye potter og hjullejer, det billige skidt holdt kun 28 år. I år fik den 5 Bilstein gasdæmpere upside-down, ikke billigt men igen - efter 31 år. Utrolig billig i drift og meget pålidelig. De dør aldrig, hvis de passes pænt.

Kommentér på:
Yamaha xj900 1996

Annonce