{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mobil i tank tasken
  • #1   6. apr 2022 har du ikke din tlf i et cover ?? endv ,har aldrig hørt en mobil har taget skade at ligge i en taske ,,den skal selvfølgelig ikke kunne blive pisse våd smiley

• #2   6. apr 2022 Jeg tror problemet drejer som om telefoner med billedstabiliseringsmotor (eller hvad det hedder). De kan tage skade hvis de sidder i et mount, der ikke beskytter mod vibrationer. På samme måde kan de måske tage skade, hvis vibrationer gennem tanken går direkte ind i telefonen, hvis den ikke er pakket ind eller ligger beskyttet

• #3   6. apr 2022 Udfordringen er vel at den kan tage skade af vibrationer og rystelser.
    Men kan du ikke lægge den oven på en trøje eller noget andet blødt, som tager de værste slag og bump, så er det vel ikke meget værre end at lægge den i bilen.

• #4   6. apr 2022 Tasken i sig selv absorberer vel lidt.
    Men vil tro jeg har kørt de første 5000 km med telefon i tasken uden andre problemer end at jeg en gang havde glemt at lukke lynlåsen til plastik lommen øverst, og så pludselig ude på motorvejen lå telefonen løst i skødet på mig. Den blev så pænt lagt på plads på næste rasteplads efter at jeg havde siddet helt, helt stille indtil da.

• David N
    David N Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 19 MC-er: 7 Svar: 38
    #5   7. apr 2022 Jeg ved ikke hvad du bruger telefonen til men hvis du som jeg bare skal bruge en GPS så køb en billig Android telefon + Tomtom Go App til at bruge når du kører. Mit kamera i min iPhone 11pro er gået i stykker én gang eftersom jeg brugte den som GPS. Derefter tør jeg ikke bruge den mere. Om kameraet i den billige Android telefon jeg har købt går i stykker er lige meget.

• #6   7. apr 2022 Hvorfor ikke bare holde mobilen i lommen -- kør mc når du...

...så køb hellere end GPS med mc-holder, hvis det er for kortet og navigationens skyld smiley

• #7   13. apr 2022 Hvis du har Android, kan du installere HeadUnit Reloaded på en anden mobil og derved få Android Auto på den og beholde din fine mobil i lommen smiley

https://forum.xda-developers.com/t/android-4-1-headunit-reloaded-for-android-auto-with-wifi.3432348/

• #8   19. apr 2022 Har altid haft mobilen i tanktasken, over de sidste 20000+km (Iphone11) ingen problemer, købte så en rigtig lækker holder fra SP Connect med vibrations dæmper und alles, kørte 1 tur på 150km og kameraet var dødt, så nu ligger den igen i tanktasken smiley

Har en fin holder tilsalg næsten ikke brugt smiley

Kommentér på:
mobil i tank tasken

Annonce