708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

suzuki til salg suzuki til salg

så er den perfekte begynder cykel til salg. da jeg købte den for 1,5 år siden, var den lige blevet tip top istand sat og nylakeret, så er derfor stadig meget pæn og velholdt. jeg kørte den lige gennem syn uden bemærkninger dengang og det burde den også nemt ku gøre igen (skal synes ved ejerskift)...

se min salgs side for mere info

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki til salg
  • #1   22. mar 2008 indryk på dba og få 30k for den

• #2   22. mar 2008 Ikke nødvendigt at skrive her den er til salg

• #3   22. mar 2008 Eller som I ville sige, hvis Stine var en mand: Brug dog markedet!!!!

• #4   23. mar 2008 brug dog marked!!

• #5   23. mar 2008 MARKED

• #6   23. mar 2008 hvad regner i mig for? selvfølgelig er den både i markedet og på dba! men lidt ekstra opmærksomhed på den skader jo ikke

• #7   23. mar 2008 ... Nej det skader ikke, det er bare ikke helt efter bogen at smide det op som et indlæg, når det er en annonce....

- Hvis en fyr gør det, er der 342 henvendelser på 3,4 sekunder
    når det en pige er der max 15 på to døgn.

Lidt spøjst, men hva det sq ikke det vilde bare det snart smelter udenfor så vi kan komme af med de her vinter depp.

Skla du på ny bike ? eller ingen bike

• #8   23. mar 2008 2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på MotorcykelGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

I ovenstående tilfælde forbeholder MotorcykelGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.

2.6 Kommentarer i indlæg

Kommentér på:
suzuki til salg

Annonce