{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Stefan B
Stefan B
Tilmeldt:
7. mar 2022
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6

Skruefælleskab Odense {{forumTopicSubject}}

Hej vi er nogle stykker som er igang med at starte et skruefælleskab i Odense C, og så skal man jo lige mærke pulsen på interessenten.

Er det noget som lyder spændende for folk herinde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skruefælleskab Odense
  • #1   8. mar 2022 Hej.
    Én kami og jeg har forsøgt det sidste halve år at starte et skrueværksted op i Fredericia. Vi har lavet indlæg her og Facebook i flere grupper. Fik ingen som i 0 henvendelser.
    Måske fordi dem der så indlægget ved hvem vi er eller bare ingen interesse. Så pt har vi lagt det på hylden, men vil prøve igen når sæsonen er kommet rigtig igang.
    Held og lykke med at starte det op, måske i har mere held end min kami og jeg her i Fredericia.


  • Stefan B
    Stefan B Tilmeldt:
    mar 2022

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   8. mar 2022 Foss.
    Det er aldrig sjovt når man forsøger at starte noget, at der så ingen respons er, jeg krydser fingre for at der vil ske noget for jeg når sæsonen kommer igang.

    Vi startede med at snakke om det 4 gutter i torsdags, oprette en forening i fredags, snakke med bekendte om det lørdag og søndag, nu er der 6 mere potentielle medlemmer,


  • #3   9. mar 2022 Måske Du finder skrue-buddies her..:

    https://www.mctc.dk/godt-at-vide/danske-mc-klubber/

    Måske der allerede ER noget igang i dit område..?


  • #4   9. mar 2022 Hvis i allerede er 4 og flere på vej så har i da allerede et fællesskab.

    Men har i et sted at være?
    Det er ofte dér den strander når der snakkes om skrue fællesskab...


  • Stefan B
    Stefan B Tilmeldt:
    mar 2022

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   9. mar 2022 Gert
    Vi har et sted vi godt kan skrue en gang i ugen for maks 5 personer af gangen, som en midlertidig løsning til vi får flere medlemmer.

    Vi har fået tilbud på en super fed 300 m² lokation under 2 km fra stationen men vi skal op på 15-20 medlemmer før det kan lade sig gøre med huslejen.

    Så vi vi har noget af et arbejde foran os i forhold til at skaffe medlemmerne


  • #6   10. mar 2022 Den med én gang om ugen og max 5 Pers den dør hurtigt ud tænker jeg.

    At holde en forening kørende med 15 fyldt ud betalende medlemmer året Rundt... Hmm.
    Det lyder som en MC klub ;D

    300 kvm er et rigtig rigtig stort sted for en gang fælles skrue...

    I kan dele det op, så MC parkering/opbevaring er én pris og en skrue plads er en anden pris, lidt som aktiv og passiv medlem?
    Det kunne måske tiltrække flere og bredere


  • Stefan B
    Stefan B Tilmeldt:
    mar 2022

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   10. mar 2022 Det lyder som noget man kunne tage med i sin overvejelse ja

  • Lars V
    Lars V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   18. jan 2023 Hvordan går det med projektet? Jeg er interesseret.

  • #9   19. jan 2023 Stefan var senest online i maj 2022 - jeg tvivler på at han følger med her.

Kommentér på:
Skruefælleskab Odense

Annonce