{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rensning af motorblok
  • #1   21. mar 2008 Min far købte for en måneds tid siden noget motorrens på flaske, hos Allans MC (Suzuki Hillerød), jeg kan sku ikke lige huske nærmere hvad det hed. Jeg troede ikke helt på det, nok noget opreklameret fis.

Men det tog altså al snavs på topstykket til den gamle Bonneville... Og det har nok siddet der ligeså mange år, som min far er gammel!

Se om ikke du kan finde noget lignende, jeg syntes at ståluld lyder noget drastisk. Alu'en får nok nogle risser...

• #2   21. mar 2008 Brug WD40 Det virker smiley og det er billigt

Thomas

• #3   21. mar 2008 hvis alu'en først er iret i overfladen er der kun en vej hvis det skal være rigtig blank igen - oppolering, så er det jo bare lige hvor meget man kan gøre, det meste ståluld ridser men kan selvfølgelig fåes i en finhed hvor det giver en fin overflade, hvis jeg skal have alu blank (der kun er lidt iret) starter jeg ofte med rens-let da den er ret fin i det og sæben skåner også og en del af mit alu står også bare med det look (ligner lidt det "originale" look) ellers fortsættes der med autosol eller brasso til det er som et spejl, til sidst klar lak (det er ikke nær så pænt som ubehandlet men jeg gider ikke pudse hver uge) er det meget iret med huller og alt mulgt må der startes med noget sandpapir og så ellers finere midler til man er tilfreds, skal det stå ubehandlet er wd-40 også fint til sidst.

• #4   21. mar 2008 Der er ikke huller o.lign, og jeg vil bare gerne tilbage til den oprindelige farve, ikke noget højglans eller noget.

• #5   21. mar 2008 så start med at prøve med noget motorrens, det er rimelig skrap og fjerner alt "løst" det kan blandt andet fåes ved servicestationer, hvis det ikke kan tage det kan en forsigtig tur med rens-let tit gøre trikket

Kommentér på:
Rensning af motorblok

Annonce