1.181 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

driftstemperatur??? driftstemperatur???

jeg er nyligt blevet ejer af en z750 og på de ture jeg har kørt har tempereturmåleren i displayet vist ca 65-75 ved stille og rolig kørsel. idag kørte jeg så i lagsom kø i byen hvor jeg ofte holdt helt stille. og her sneg temperaturen sig lige så stille op på ca 98.
er dette normalt???

hvad siger i???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  driftstemperatur???
  • #1   17. mar 2008 Din blæser på køleren sku gerne starte ved ca. 104 grader (Gør den ihvertfald på Yamaha's YZF serie (R1 og R6)).

Min ligger også omkring 65 - 75 på denne årstid. Gjorde den også på vej til bakken. Men da vi nåede ind til nørrebrogade var den lige oppe og kysse lidt over 100 da jeg slukkede den.
    Så ganz normalt!

• #2   17. mar 2008 så er jeg mere rolig...

• #3   17. mar 2008 På en CBR 1100 XX Super Blackbird er driftstemp på vandet ca 80 grader - og det når jeg efter 5 min kørsel med moderate omdr. Jeg har købt et olietermometer, som sidder i stedet for oliepåfyldningsskruen. I går på en tur fra Ringkøbing til Silkeborg lå olien på ca. 55 grader. Da vi så kørte i kø og holdt meget stille i kø - sneg vandet op på 104 grader, hvor så blæseren slår til - og olien sneg sig op på ca. 90 grader.

• #4   18. mar 2008 På min SV650 ligger den også og roder lidt over de 70, og ved stille bykørsel kan den godt kommer op omkring de 80-90 stykker.. Altså på denne årstid.

Kommentér på:
driftstemperatur???

Annonce