705 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Dainese læder jakke? Dainese læder jakke?

Jeg har en 2-delt læderdragt fra mconline.dk
Men jeg vil gerne have en jakke som jeg kan bruge til de små smutture som man jo engang imellem tager...
Da jakke fra dragten er for kort til at bruges alene...

Jeg har kigge lidt på Dainese KIRISHIMA jakke... Men er der nogen som ved hvor man kan købe denne forholdvis billig??

Eller hvis i har andre forslag til en jakke så vil jeg gerne høre fra jer...

Mvh
Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dainese læder jakke?
  • #1   20. aug 2005 Hvis smutturen ikke er lang nok til at tage din læderdragt på, så tag din trædecykel, din mc har alligevel ikke godt af at køre en ture hvor den ikke bliver gennemvarm!

Bare min holdning ;P

Mvh. Rune

• #2   20. aug 2005 jeg hentede mit grej nede i hamburg i en dainese Pro shop, der kan du godt spare en del, men såfølgelig skal du købe en smule ellers kan det nok ikke svare sig benzin mæssigt, men man kan vende den om og lave en lille tur ud af det. smiley

• #3   20. aug 2005 Du lyver Martin. Mig bekendt griner folk af dig og din cykel inde på arbejde.

Få nu malet den cykel i de rigtige kawa-farver. Du har fattet budskabet med hjelmen, så du mangler kun cyklen c",

• #4   20. aug 2005 Rune R, tror han spurgte efter en jakke, ikke efter din mening om at køre uden udstyr.

Jeg kører også uden bukser hvis jeg bare skal ud på en hygge tur, eller til arbejde hvis det ikke er for koldt.

Så man bare tage konsekvensen hvis man styrter.

• #5   20. aug 2005 LunD^ (4653 - Stevns)

Ved det godt, kunne bare ikke nære mig smiley
    Og ja i må bare tage konsekvensen når i styrter, det kan i snakke med Bandit #1 om smiley Ellers kunne i jo prøve at lytte til os der har prøvet at styrte, og set en del styrt efterhånden... smiley

Mvh. Rune

• #6   20. aug 2005 Ja, til genæld er chancen for man vælter minimal. Det kan selvfølgelig ske, men jeg tager gerne chancen, hvis det er for varmt til bukserne.

Og jeg er slet ikke i tvilv om hvor ondt det kan gøre, jeg har TO gange været i en situation hvor en bil kørte lige ud foran mig. Begge gange var i Tshirt, hvor jeg skulle luftes lidt på arbejdet. Men ellers har jeg altid jakken på, og også bukserne, medmindre det er en kort tur, det gider jeg simpelthen ikke..

Kommentér på:
Dainese læder jakke?

Annonce