{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Bogen(bøger) om min mc?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo en rimlig unknown mc, og derfor søger jeg nu hjælp til at støve rep. bøger op på denne..

Min motorcykel hedder: GSX400F fra 1988 - 1990.
GK74A
Her er et billed
http://www.suzukicycles.org/photos/GSX/GSX400F/1989_GSX400F_red_450.jpg

og her info:
GSX400F 1989
Overall Length: 2 110 mm (83.1 in)
Overall Width: 700 mm (27.6 in)
Overall Height: 1 145 mm (45.1 in)
Wheelbase: 1430 mm (56.3 in)
Dry Weight: 183 kg (403 lbs)
Engine type: Water-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 59 hp/ 12,000 rpm, 3,9 kg-m/ 10,000 rpm.

Det jeg søger er en bog, gerne en hvor de viser hvordan man reparere/servicere den..

Da jeg står over for et olie + filter skift, og en dybere ren gøring, vil jeg gerne have en idé om hvad jeg skal ned i..

Og ingen smarte kommentare om at der prøver man sig jo bare frem.. smiley - Det gør JEG ikke!

Håber i kan hjælpe.

Mvh
Michael

PS. Jeg har læst at motoren matcher den der sidder på GSX400R, men kan heller ikke se haynes har lavet en rep.guide til den.

PPS. Har prøvet google.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bogen(bøger) om min mc?!
  • #2   10. mar 2008 Det er desværre fra en ældre model, og alt efter hvad jeg har kunnet læse, så er det en anden motor den har...

Men det behøver skam ikke være til download, bare en bog, som kunne hjælpe mig =)

Mvh
    Michael

• #3   10. mar 2008 hvor dybt skal du ned for at pudse og polere lidt ?

• #4   10. mar 2008 Hmm er du 1000% sikker på den er vandkølet?
    Ja det er du vel...

Men hvis den skulle følge f-trenden burde den da være luft/oliekølet ... samme motor som en Bandit 400. Ikke at det hjælper dig noget.... tror ski heller ikke der er bøger på den...

Der er kommet mange mærkelige 400er ud af japan så....
    RF400 ligner den måske.... men heller ingen bog...

bedste bud.
    Køb to manualer.
    En på en gsx600 f når du skal arbejde på stel, bremser osv.
    En på en vandkølet Gsxr750 når det gælder motor evt. RF600.....
    Principper er det samme.....

Ka sq ikke hva en 400 vandkoger ligner mest.....

• #6   10. mar 2008 Prøv at skriv til ham her allmanuals@yahoo.com og hør om han har manualen til din årgang.

Kan se at han har service manualen til GSX 400 F, men kan ikke se hvilken årgang han har til. Men tag chancen.

• #7   10. mar 2008 GSX 400 F/R skulle rent faktik aldrig have været i DK. men der kom en sending forbi ved en fejl , derfor kan du have svært ved at finde data på din cykel i div. haynes m.m.
    men prøv det japanske hjemmemarked , hvis der er noget du kan læse uden at bruge en japansk tolk eller ordbog smiley

400 F , har heller aldrig været tiltænkt det danske marked !!!!

• #8   10. mar 2008 Nej det er jeg nemmelig klar ovre, men det er en rar, sjov begynder maskine, den køre goidt, er Enormt billig i forsikring, og så ser den jo kanon ud smiley

Men den skal have et ½-årligt tjek inden den får de lange ture reundt i landet. Så derfor ville en bog jo hjælpe =)

MvH

Michael - som lige er kørt et smut til vejle i det dejlige vejr

.Ps. Tak til Jesper for lån af hans bruger smiley

• #9   10. mar 2008 Prøv og gå ind på denne hjemmeside og snak med Birger.

http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm

Mvh

Jan

Kommentér på:
Bogen(bøger) om min mc?!

Annonce