850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

jette d
jette d
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15

hvilken Suzukimodel? hvilken Suzukimodel?

Hejsa, jeg er super i tvivl, og hører for og imod, i må hjælpe mig:)

Egentligt havde jeg til start satset på en Suzuki 500, brugt til max. 50000 helst med kåbe(jeg er nybegynder), men nu har jeg fået anbefalet at gå over til en bandit 600 som jeg kan få til 64000 kr. (2004, med kåbe og tasker)

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=54059890

Begrundelsen er at jeg vil opnå større køreglæde og at jeg måske alligevel vil gå op til en større model når jeg er mere rutineret.

hjæææælp:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilken Suzukimodel?
  • #1   9. mar 2008 Hej hvad med en Suzuki gsx 600f , den er nu også en flot maskine

• #2   9. mar 2008 syntes helt klart en bandit er en bedre cykel end sådan en færge... Og vil give dig ret i at en bandit får man lidt mere maskine end man gør i en gs500, men det gør ikke en gs500 til et dårligt valg...

• #3   9. mar 2008 En Bandit eller GSX 600 F er begge fine maskiner.

De har begge uden tvivl større kraftoverskud og en mere smidig motorgang (4 cyl.) -> men det er også noget tungere end GS 500, hvivlket gør dem knap så styrevillige.

Så der er både fordele og ulemper..

Har du en e-mail adresse .. så kan jeg lige maile nogle tests til dig

• jette d
    jette d Tilmeldt:
    dec 2007

#4   9. mar 2008 honningblomst@forum,dk

super tak:)