{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt layout mcg...
  • #1   7. mar 2008 Fordi det er ubrugeligt?

Det har vel ingen relevans. Du kan jo stadig skrive ros og ris til biken.

Jeg har da ikke oprettet min bike for at høre folks mening om den. jeg kan jo li den.
    Jeg er her for et fællesskab og af interesse, samt indput og vejledning af mig selv og andre.

• #2   7. mar 2008 Jeg er stort set holdt op med at stemme selv.

Så er det vel også meget passende, at man kan fravælge stemmer på sin egen, ik'?

Helt ærligt, så ER der da heller ikke meget "grin" ved at få "høj, høj, høj og høj"... Og ser man endelig en anden bruger med en MEGET grim MC - så er der Gud hjælpe mig altid nogen, der giver den... Ja, "høj"...

Det er sgu' da smart at kunne slå stemmerne fra smiley

• #3   7. mar 2008 Nja, det gør vel ikke noget. Tror der er mange der hellere så det hed MC-Forum istedet. For det er da plat at sidde at give point til en mc, man kun har set på et billede....

• #4   7. mar 2008 -kan se jeg ikke er den eneste med den mening:-)

• #5   7. mar 2008 Systemet virker i hvert fald ikke når alle (næsten) kun tør give en høj stemme i frygt for at få en lav tilbage. Jeg synes det er et skridt i den rigtige retning når nu man ikke kan tvinge folk til at stemme efter hvad de mener eller helt lade værre.

• #6   7. mar 2008 Mener også stemmefunktionen er ubrugelig. Det er jo ens personlige forhold til motorcyklen som er vigtig - ikke andres meninger.

• #7   7. mar 2008 jeg syntes bare at det er en nem måde at gi ris/ros til en andens mc uden at skal gøre en masse ud af det.
    og jeg kan se at C1 og Allan Ø selv har smidt flere stemmer afsted.
    det er muligvis længe siden i har gjort det, evt som nyoprettede på mcg, men der kommer jo også nye til hele tiden som måske syntes om denne form for ris/ros.
    jeg kan ihvertfald ikke se at det skader...
    men det er bare min mening smiley

• #8   7. mar 2008 jeps jeg kaster stadig stemmer afsted, men det rager mig en bønne smiley

Ligeså tit er vurderingen bare et udtryk for at jeg har set den og den er fin. Ingen dybere mening bag klikket.

• #9   7. mar 2008 Fedt med en update, men kræver vist lidt tilvending smiley

• #10   7. mar 2008 man skal da ikke bare være glad for at folkene bag mcg gider opgradere.
    det koster sgu penge, og så har man vel forventninger om at der også bliver ydet noget den anden vej, sådan er det da alle steder man betaler for noget.

• #11   7. mar 2008 men man må konstatere at der er for og imod de nye tiltag, og sådan skal det selvfølgelig også være.
    men alt i alt er det positivt med noget at snakke om herinde smiley

• #12   7. mar 2008 jeg har heller ikke betalt for opgraderinger, og det har heller ikke noget med VIP at gøre.
    men jeg betalte da 29 kr for at blive oprettet herinde...

• #13   7. mar 2008 Personligt syntes jeg også at stemmerne er ligegyldige, jeg har altid slettet dem på mine cykler,
    men jeg syntes at det er rigtigt fint at/hvis folk vil give mine mc'r en kommentar med på vejen, og det er så lige meget om den er positiv eller negativ........ for hånden på hjertet så er det jo ikke "main stream" cykler som jeg har, det er mere ælske / hade modeller........... smiley

Mvh.Dennis

• #14   7. mar 2008 Hemmmmmmmm...... elske med æ !.......... fanme godt gået smiley

Mvh.Dennis

• #15   8. mar 2008 Daj72 : Nye brugere betaler 29 kr for at blive oprettet herinde. Deres bruger løber et år. (Der er tæller under deres profil).
    Når den når 0 skal de betale igen sådan som jeg forstår det.
    Jeg er gratis bruger (Endnu). Men min nabo er ikke, da han oprettede sig herinde i sidste halvår 07. Og jeg kom til i Januar 07.

• #16   8. mar 2008 Jeg betaler heller ikke, men har også været herinde længe.
    VIP funktionen er nu meget god med de store billeder, men kommer det til at koste penge vælger jeg den bare fra.

Så vigtigt er det heller ikke, og det er den eneste forskel der er.

• #17   8. mar 2008 vip gider jeg heller ikke at gi mere for, man kan jo som sagt tidligere bare tilføje &xl=true efter adressen, så kommer der alligevel store billeder.

• #18   8. mar 2008 René (Ikast) J: Det er så kun et spørgsmål om tid før de lukker det.
    Det virker ikke altid på BG mere når jeg har luret derinde.

Så....

• #19   8. mar 2008 VIP slutter for mit vedkommende når det koster penge. Det er så lidt ekstra man får, så det gider jeg ikke betale for.
    Jeg kunne godt tænke mig de havde lavet et linktil "Senest oprettede" i Marked, så man kunne gå dertil direkte fra forsiden ellers synes jeg det ser fint ud.

• #20   8. mar 2008 Daj72 du skriver at du ikke fatter den negativitet !!!!!!
    det ser da ellers ud til at det er "right up your alley"
    hvis ikke vi kan snakke og diskutere disse ting, hvad fanden skal man så lige med disse glimrende sites !!!!

Kommentér på:
Nyt layout mcg...

Annonce