1.626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

FUCK AROS FORSIKRING FUCK AROS FORSIKRING

jeg har lige fået et brev ind af døren fra mit forsikrings selvskab,da jeg kun har en bil forsikret hos dem vil min forsikring fra næstehoved forfalds dato stige 100 % det vil sige at jeg stiger fra 5900.- til ca 12000.- på en gamle bmw e30 for at forsætte som forsikringstager hos dem skal jeg som minimum have mindst en inbo sammen med min bil.
det vil sige at min datter som skal have en bil nu her ikke kan få den til"normal" pris fordi hun ikke har mindst en inboforsikring som ikke er nødvendig når hun bor hjemme.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FUCK AROS FORSIKRING
  • #1   7. mar 2008 Lyder sku som noget L-O-R-T tror du skal finde et andet selskab.. Hvad angår din datter, nu ved jeg ikke hvor gammel hun er, men hvis kun vil have ansvar plejer GF at kunne give en "fair" pris, selv for unge

• #2   7. mar 2008 Ja... jeg tror nu at det gælder de fleste selskaber. Jeg kan næsten gætte at du har 2 biler selv, og hun så skal have den 3.

Min kollega har dog lige fået en bil alene i FAIR - til en meget fornuftig pris - prøv dem!

• #4   7. mar 2008 jeg har en taxa og en privatbil og en motorcykel.
    min datter skal have sin egen police.
    den gælder ikke i trekroner forsikring,har lige snakket med dem og sætter alle mine forsikringer derover nu.
    kasko på min spritnye punto 4900.-

• #5   7. mar 2008 AROS vil jeg kun betragte som dybt useriøse!!!

Jeg er en af de ikke så mange, der faktisk har meget rimelige betingelser hos Topdanmark gennem Danske forsikring. Til dato har jeg ikke modtaget noget tilbud, der for den samlede pakke bare nogenlunde har kunnet konkurrere, men de bliver selvfølgelig alle sammen testet af jævnligt smiley

Men AROS - jeg har tre gange med tre forskellige assaurandører diskuteret igennem, hvilke forsikringer vi har, fortalt dem hvad hver enkelt koster og hvad "pakkebetingelserne" er. Tre gange har jeg fået slynget nogle meget interessante tal ud gennem telefonen, hvorfor jeg har bedt dem fremsende betingelser til gennemsyn sammen med et tilbud. Tre gange har jeg fået betingelserne fremsendt men aldrig et tilbud!!!! Useriøst!

• #6   7. mar 2008 Ja, og jeg har 2 biler og 2 motorcykler én af hver med kasko, og én af hver uden...
    Tilsammen 13100,- hos TRYG

• #8   7. mar 2008 Jeg ville også skifte. Det billigste jeg har set er GF.

• #9   7. mar 2008 Altså med det jeg så i fjernsynet på DR1 den anden dag er det mig fuldstændigt ugribeligt at et individ i dette samfund ønkser sine forsikringer ved påglældende selvskab, din historie bekræfter blot dette. Kan ikke sige andet end at jeg ville stå fuldstændigt uforstående hvis ikke du skrifter selvskab.

• #11   7. mar 2008 Især, da du ikke er 19 år længere, ser et skifte "let" ud for dig... Bare ud af lortet med dig...

Kommentér på:
FUCK AROS FORSIKRING

Annonce