512 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

michael h
michael h
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 27

søger p-plads (kbh v) søger p-plads (kbh v)

Jeg står og skal købe ny mc ... men kan ikke finde et sikkert sted at stille den ... så mit spørgsmål er, om der er nogle derude som har kendskab til en ledig mc-garage eller en sikker p-kælder som man kan leje sig ind i .... det skal helst være tæt på enghave (kbh v)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.
  • Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger p-plads (kbh v)
  • michael h
    michael h Tilmeldt:
    feb 2008

#2   6. mar 2008 jeg havde planer om at købe en suzuki gsxr men nu må jeg indrømme jeg er mere til fireblade 2007 eller yamaha r1 design mæssigt ... så tror jeg hopper på en af de to...... ja det er rigtigt svært , jeg har set et opslag om udlejninger af garager til 800kr pr måned .... men er det ikke lige i overkanten ? tør bare ikke købe en sprit ny mc
    og lade den stå på gaden på vesterbro

• #4   6. mar 2008 Du finder et sted hvor du må stille en 10" ( 2,4 x 3) eller en 20" ( 2,4 x 6 ) container. Der kan godt stå et par mc´er, og så har du noget at dele huslejen med. Containeren kan du købe eller leje af mig ( Leje: 10" = 350 kr pr md eller 20" til 500 kr pr md.)

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    feb 2008

#5   6. mar 2008 hvis jeg bare kunne få plads i en af de mange p-kældere der er omkring enghave så blev det en del billigere ... er blevet skrevet op til en plads i den p-kælder i alsgade ,men der er vist nogle års ventetid på en plads der ... pladserne koster vist ikke mere end 300 kr der .....
    din bike er da også super lækker smiley har du været ude og køre den første tur i år??? jeg kan snart ikke vente længere smiley

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    feb 2008

#6   6. mar 2008 tror ikke der er mange steder man kan få tilladelse til at stille en

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    feb 2008

#7   6. mar 2008 tror ikke der er mange steder man tillader at stille en container permanent desværre det ville ellers være super

• #8   6. mar 2008 det er nemmere at få tilgivelse end tilladelse smiley

• #9   6. mar 2008 Michael H, Jeg ved du kan leje her i nv hvor jeg bor. Det er en låst parkerings kælder.

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    feb 2008

#10   6. mar 2008 det er bare lidt langt fra enghave (kbh v) men hvis jeg ikke kan finde noget her på vesterbro så kunne det være en god ide .... ved du hvad prisen er pr måned?

• #11   6. mar 2008 400 for bil, så jeg tror det er mindre for mc, ellers bare pm mig når den tid kom.....

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    feb 2008

#12   6. mar 2008 okey smiley jeg siger mange tak for hjælpen .....rigtig fedt i tager jer tid og prøver at hjælpe .... jeg vender tilbage hvis jeg ikke kan finde noget tættere på ...

• michael h
    michael h Tilmeldt:
    feb 2008

#14   12. mar 2008 jubii så fik jeg sgu en plads og så kun til 187,50 kr om måneden så nu skal der snart handles bike smiley

Kommentér på:
søger p-plads (kbh v)

Annonce