838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tilbage på 2 hjul, men på hvad? Tilbage på 2 hjul, men på hvad?

Forslag, input og saglige argumenter modtages med kyshånd smiley

Lavede klassikeren for år tilbage og købte en ZX6-RR som min første MC, lidt en fejl når jeg ser tilbage, vi havde sjovt sammen, men jeg kunne aldrig udløse dens fulde potentiale smiley

Ungerne kom, MC'en røg, men nu er tiden ved at være til en MC igen, spørgsmålet er blot, hvilken?

Da jeg er rusten efter 5-6 år uden skal jeg nok ikke ligge ud med noget alt for vildt, men omvendt så er det mere eller mindre kun "super bikes" der tiltrækker mig.

Er der nogen som har viden om nogle modeller der er lidt mere tilgivende?

pft. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbage på 2 hjul, men på hvad?
  • #1   4. aug 2021 Hvis du er ude efter udseende, men ikke ønsker eller behøver al den performance, så er min kawasaki ninja 650 fra 2017 til salg til 58,995 se den i mit galleri. Det er en super cykel til nybegynder eller tilbagevenderen. Hvor den gerne må se fræk ud, men ikke skal tage magten fra nogen. Den har fået helt nye dæk for Ca. 500 km siden. Led blink hele vejen, og nummerpladeholder, original medfølger. Kørt lige under 8000 km.

• #2   4. aug 2021 Ang. det med tilgivende modeller er der jo motorcykler med mere avanceret elektronik med forskellige køre-modes, traction control, anti spin, eller hvad det hedder. Og også forskellige ABS former.

• #3   4. aug 2021 Hvad den nye Yamaha, som deler motor med MT07? Hedder den ikke bare R7? Eller en CBR 500R? Det er da cykler, der æstetisk udtrykker sport, men er lidt mere allround-orienterede og beherskede. Eller måske en KTM RC 390, der vel egentlig er en rimeligt seriøs sportsmaskine, bare med lidt mindre motor.

• Matthias K
    Matthias K Tilmeldt:
    jul 2021

MC-er: 1 Svar: 8
    #4   4. aug 2021 Du kan jo prøve nogle Cruisere eller Sportstouring cykler, hvem ved, måske finder du ud af at du alligevel kan have meget sjov på sådan en. Der er næppe nogle forhandlere som forhindrer dig i at prøve en, hvis du virker oprigtig og seriøst interesseret.

Så prøv at køre lidt rundt og se på lidt cykler ellers også, det kan være det giver inspiration.

• #5   5. aug 2021 Tak for svar indtil videre, helt sikkert givet lidt at tænke over smiley

• #6   5. aug 2021 Du kan også vælge en s1000rr den kan både køre pænt og vildt

• #7   5. aug 2021 Så ville jeg hellere tage en S10000R (det gjorde jeg) den er bedre på gaden og billigere smiley

• #8   10. aug 2021 Ktm duke 390?
    Hvad er kørselsbehovet?

Kommentér på:
Tilbage på 2 hjul, men på hvad?

Annonce