{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nye mc støvler
  • Martin E
    Martin E Online Tilmeldt:
    maj 2021

Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 197
    #1   3. aug 2021 Jeg kunne dårligt lukke mine Daytona road star gtx wide lige da jeg fik dem, det går fint nu.
    Alt læder skal vel lige gås til.

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 83
    #2   3. aug 2021 ok hvor lang tid går der? det virkelig slem

• Martin E
    maj 2021

#3   3. aug 2021 Et par ugers daglig brug - men mine var aldrig virkeligt slemme. De var fine nok når de endelig var på.

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

#4   3. aug 2021 ok jeg fik ellers et nummer større end de gamle det er skaftet der er så stift

• Martin E
    maj 2021

#5   3. aug 2021 Det var det stive skaft, der gjorde at jeg næsten ikke kunne lyne mine. Det går helt uden problemer nu.

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

#6   3. aug 2021 ok tak jeg indvier dem i morgen så håber jeg de bliver gode

• #7   3. aug 2021 Har haft måske 5 par Daytona, ingen af dem har været så stive at de har været ubehagelige da. Ja de bliver blødere i brug, men hånden på hjertet … find nogle støvler der er rimeligt behagelige fra starten.

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

#8   3. aug 2021 syntes godtnok de er slemme

• #9   3. aug 2021 Prøvede du dem ikke før køb? smiley

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

#10   3. aug 2021 nej på nettet moto nellemann kan sende retur hvis jeg fortryder

• #11   3. aug 2021 Ja, jeg forstår det ikke, men det behøver jeg jo heller ikke. smiley
    Selv kunne jeg aldrig finde på at købe personligt udstyr på nettet.
    Mange er så glade for returretten, men er den nu så stor en fordel i forhold til et besøg i butikken?
    Nu sender du sikkert støvlerne retur og bestiller et par nye, men de passer så måske heller ikke?
    De er sikkert lidt billigere, men passer de ikke, så har du bøvlet med at rende til posthuset eller hvorfra de nu skal sendes retur.
    Nej, jeg forstår det ikke. smiley

• #12   3. aug 2021 Det er nu ganske simpelt Matthias H.M: I mange tilfælde er der ikke en forhandler i den landsdel man bor i eller i Danmark overhovedet, der har det, man er interesseret i. Desuden kan der være stor prisforskel fra den ene butik til den anden (gælder også netbutikker).

Desuden er det heller ikke så bøvlet at sende og modtage via posthuset (som nu om stunder nok snarere er det lokale supermarked).

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

#13   4. aug 2021 argh matthias fik du det bedre. her i nordjylland ligger butik ikke lige om hjørnet og syntes ærligtalt at det er rart at prøve dem ordenteligt hjemme uden alle de forstyrelser som i butikker med sælger der løber rundt og taler telefon hele tiden og mht til frakt den søde postdame leverede skam lige til døren dagen efter jeg bestilte og tak til Martin E for brugelige svar nu håber jeg ikke jeg har stødt andre ved at købe på nettet. nellemann er foriøvrigt dansk og husk mcg er til for at hjælpe hinanden!!

• #14   4. aug 2021 Mathias har jo en kommentar til det meste, ofte ikke kommentarer der faktisk bidrager til hverken hjælp eller et hyggeligt fællesskab. Måske er han skide hyggelig i virkeligheden, hvem ved.
    Men lever dem tilbage, og lav evt. en tur til Special mc i Aalborg.
    De har masser af Daytona, og der findes også en model med ekstra bredde i.
    Ellers masser af andre mærker, de har ferie lukket til mandag.
    Er der en der taler i telefon, så har de vand, kaffe og te til at fordrive tiden med.

Når du er i Nordens Paris så få en hyggelig frokost og kig de søde damer i korte kjoler.

• per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

#15   4. aug 2021 ja nu har jeg ikke bestemt mig endnu prøver lige at stille dem i solen en times tid måske det hjælper

• #16   4. aug 2021 # 14, nu foreslår du jo også selv at køre en tur i butikken. Lige som jeg gør.
    Jeg har en mc jeg elsker at køre på. Så når jeg mangler noget personligt udstyr, så hopper jeg da på min cykel og kører til butikken. Og det uanset om den ligger 20 eller 200 km væk.
    Men nogen foretrækker måske at lade cyklen står til pynt i garagen? smiley

Kommentér på:
nye mc støvler

Annonce