klar til sæsonen PUUUUHA! {{forumTopicSubject}}
hehe godaften mine damer og herrer.
Jeg er lige blevet færdig med min klargøring nu her, for ti minutter siden faktisk.
Og det er ikke bare lige, at klargøre sådan en skruzuki Gsx600 f'er fra 94.
Har netop opdaget hvoraf navnet skruzuki kommer. Dem der kender cyklen ved, at for at få en kåbeside af, skal både spejle, kåbeglas og blinklys af, for at det kan lade sig gøre. Sådan en sidder tilfældigvis i ca 700 umbraco skruer, og en enkelt stjerneskrue på hver side.
nå men. ja. Jeg startede i torsdag aften, med at hive forhjulet af. ingen problemer. fik dæk på fredag, og smed hjulet på igen fredag aften.
så langt, så godt.
Lørdag går jeg så igang med at skifte olie og oliefilter, samt luftfilter og ny bremsevæske. smørring af kabler osv.
så kommer det store øjeblik.... sætter det ny-opladet batteri i, sætter tænding på og trykker på knappen... og der sker bare ikke en skid. NADA!... godt så... kvajet her, skruer så polerne på biken, og prøver igen... fuck man. der sker alligevel ikke noget. der er lys på, det dykker også når man trykker på knappen, men den kører bare på starteren. ikke så meget som et enkelt lille host.
shit... hvad så?!... af med tanken, af med spejle, blinklys og kåbeglas, for så at pille begge kåbesider af- af med tanken, og div slanger... hvilket er ret svært når man er alene om det, på en skruzuki. Op med tændrørene- kulsorte. Kvajhovederne i Vejle havde åbenbart ikke skiftet dem. Egentlig kom det ikke bagpå mig, med den service de byder folk- de burde holde sig til både derude.
Nå, lørdag eftermiddag kl 16.30... INTET der har åbent i miles omkreds. projektet indstilles.
søndag... nøøj den var lang. ingen havde åben. ikke så meget som et åbent hus-arrangement et sted.
MANDAG!... kl 10.00 stod jeg ude på masi i holbæk!... 4 tændrør tak! 188 bobs, og hjem og kyle dem i... TROEDE JEG!... fuck. har jo lånt min tændrørsnøgle ud.... NOOOO og manden er på arbejde. Ringer ham op, og aftaler at mødes når han har fyraften.
ved 17 tiden ringer telefonen. "jeg bliver lidt forsinket. Halvanden times tid" - jeg giver snart op, og giver mig til at tude, tænkte jeg.
NÅ tændrørsnøglen kom hjem. i med lortet og bruuuuummmm!... aaah, total ekstase!
Havde næsten glemt hvor godt hun lød, og hvor enormt godt hun går.
mmmmmh! fik næsten tårer i øjnene.
stod og kiggede længe på hende i tomgang.
Da hun var blevet varm, gjorde hende og jeg lige naboerne opmærksom på, hvad det efterhånden er tid til.
nøj hvor kan hun skrige...
i morgen... første tur på vejen i år.... tror jeg har feber nu!
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 3 Emner: 32 Svar: 301
Hav en lækker sæson.
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 620
feb 2006
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.722
men godt der kom lig i den igen
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Så kan det jo være at vi mødes igen til træf på toppen, nu da Skruzuki kan køre igen..
feb 2006
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.184
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.016
Jeg fandt lige et ret sjovt billede frem af dig..
Du får det lige på en PM..
klar til sæsonen PUUUUHA!