{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Honda NSR 125 .. {{forumTopicSubject}}

Hej gutter ..

Jeg skal have mc til foråret hvor jeg bliver 18, og har på fornemmelsen at det er godt at starte research nu .. Har forelsket mig lidt i en Honda NSR 125, da jeg godt kan lide design, og ikke er ude efter den vilde motorkraft og sådan ..

Ville bare lige høre om der var nogen der kunne smide nogle kommentarer til denne fine maskine, og evt priser på sådan nogle ?

Mvh
Mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda NSR 125 ..
  • #1   15. aug 2005 Kan ikke sige andet end at den skal findes brugt, da 2-takterne dersværre er ved at få nakkeskudet i EU.

Hvilken årgang havde du tænkt dig?

• #2   15. aug 2005 Vil have den brugt ja .. Aner ikke hvilken årgang .. Det er sådan set underordnet .. Vil bare gerne lige høre hvad den fordele og ulemper er, hvis nogen har noget viden om den ..

• #3   15. aug 2005 Hej du.

Jeg havde en i mine unge dage;-) Den kørte fint og godt, dog ikke så stærkt. Jeg fik først problemer med den efter jeg fjernede luftfilteret hvorefter jeg brændte hul i stemplet. Derefter begyndte den at gå ret ringe, selv med nyt stempel. Tror dog den kunne ha været reddet med lidt inddysning. Sørg for at finde en med fuldkåbe... de er jo klart fedst.

Held og lykke

• #4   15. aug 2005 Lyder både godt og skidt, hehe ..

Jeg kommer også fra Aalborg, som jeg vil antage at du også gør .. Du kender ikke nogen der har en god begynder-mc til salg ?

• #5   16. aug 2005 Hey !

Jeg fik selv lov ti at låne sådan en Honda NSR 125 cccm fra '98, og jeg synes at den gik formidabelt, jeg kørte i Italien, så det var nok med de kræfter den havde når man skulle op og ned af rivieraen. Jeg synes ik du skal købe mc'en, med mindre du køber en KÅBE, ellers er den bare TUDEGRIM !

Du har også mulighed for at få hondaen til at køre som en lille raket, hvis du ved hvad du skal gøre ved den smiley

Det er mine erfaringer, held og lykke..

Kommentér på:
Honda NSR 125 ..

Annonce