{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.768 visninger | Oprettet:

Mc garage/container {{forumTopicSubject}}

Harj

Ville lige høre om der er nogen herinde der har købt sådan en her : http://www.secure-a-bike.com/index.html

Og hvis ja.......i såfald hvad koster sådan et svin når den er leveret??

Kan også være der er nogen der har et alternativ??

Er meget åben for forslag og hjælp

Mvh Jimmy

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc garage/container
  • #1   1. mar 2008 Fed løsning!
    Der står priser fra £1800-£2200. Det virker til at man selv skal samle den, så fragten kan ikke være så dyr. Måske 25000kr i alt.

• #3   1. mar 2008
    En 40 fods container fås frit leveret i hele Jylland til 10.800 kr. der kan vores to MC'ere sagtens være - og med en pris på 2 af de andre dimser til 45-50.000 så ved jeg sku godt hvad jeg ville vælge :o).

JLL

• #4   1. mar 2008 JLL hvor kan du få sådan en contaier leveret til 10.800 kr ?

Mvh

• #5   1. mar 2008 Her:

(link fjernet)

Se nederst på siden under supertilbud - nu er jeg så ikke containerekspert så jeg ved ikke præcist hvad en CSC godkendt container er :o) - og så er det sku nok excl. moms, men alligevel.

JLL

• #6   1. mar 2008 Måske lidt mere fisk, men stadigvæk plads til 2 MC'ere og en græsslåmaskine hvis man skulle have det behov :o).

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50969570

JLL

• #7   1. mar 2008 Det ved jeg sku ikke, monter et gulvbeslag du lige kan trille cyklens forhjul ind i, godt nok er det ikke en rampe som på den finere model til 25.000, meeeeen alligevel.

Målene (udv), er i øvrig: L: 244. B: 200. H: 226 cm. så har du kun 1 MC der skal ind kan jeg ikke se der bliver det store kravleri. Med to skal man måske sno sig lidt mere, men hva dælen du kan jo stort se få to NYE 8' containere for samme pris som 1 MC-garage.

JLL

• #8   2. mar 2008 jeg ville være lidt forsigtig med at købe en al for billig container.... de er ofte i mindre god stand, utætte hvisse steder og efter et år skal man lappe for at have en tør container.

• #9   2. mar 2008 Godt så, men så er det jo bare at smide 25.000 efter en fancy MC-garage.

Jeg beklager hvis de container jeg har fundet er åbenlyst for billige, utætte og af en dårlig kvalitet, men kan nogen så please retfærdiggøre at man skulle spendere 25.000 på en MC-garage.

Og hvad skal man så spendere på en Container af en rigtig hamrende god vind, luft og vandtæt container ???????? Adrian kom med et bud - du kender åbenbart markedet.

JLL

• #10   2. mar 2008 jeg har købt en 20 fods container på dba.. vind og vand tæt for 7500,- og måtte slippe 1000 i levering... og det virker fint... der er plads til en reol, en lift og 2 mc'er

• #11   3. mar 2008 JL, tag den lige med ro ok? Du kommer med et udemærket forslag, men jeg fandt det på sit sted at opfordre folk til at forholde sig kritisk til kvaliteten et øjeblik inden man springer ud i det, og så bliver farer du op....

Jeg taler af erfaring mht at købe en billig container, og det er den eneste grund til at jeg gerne vil give et godt råd med på vejen.
    Min klub(football) og jeg købte for år tilbage en container, og gik resolut efter den billigste. Og den var skam billig, 7000kr, wow tænkte vi, men det viste sig efter et års tid at den tærrede igennem i loftet, regnen samlede sig indenvendig, og fugt og rådent træbund går ikke hånd i hånd, så vi endte med at måtte lægge tag på sidste år, hvilket kostede et par tusser.

Derfor vil jeg anbefale folk at inspisere grundigt inden køb, uanset prisen da det er brugte containere vi taler om.

jeg siger ikke at man ikke kan få en god container for 10k, men hvis ikke, kan man få dem for 12-15k

og dengang ringede jeg rundt til stort set alle som sælger containere og indhentede tilbud, så jo jeg kender lidt til "markedet" hvilket man åbenbart skal for at kunne åbne munden i dine øjne.

• #12   3. mar 2008 Hov Hov, skriftlig kommunikation er søreme en svær en - betoning bliver nemt misforstået ;o), no harm intended.

Fint med gode råd og selvfølgelig specielt nogen der kan øse af deres erfaring, og det har du så gjort - Takker :o).

JLL

• #13   3. mar 2008 godt ord igen smiley Jeg må ha misforstået og lagt mere i det du skrev ... tror det var fordi at du brugte mit navn i sætningen, og min kæreste kun gør det, når hun er sur smiley

Kommentér på:
Mc garage/container

Annonce