{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

drosling... {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo lige været ud og erhverve mig en Kawasaki KR1 250.

Der er ikke plader på, så den skal til omsyn og derfor tænkte jeg... Hvordan er det det hænger sammen med at drosle den til syn og ikke? Kommer det til at stå i registrerings atesten at den er droslet til 34hk eller ?
For så ville jeg jo pille det af bagefter syn igen. Ikke for at snyde forsikringen men hvis man nu blev stoppet af en nysgering betjent som ikke just mener at jeg må køre på sådan en, så kunne man vise ham at den altså er (læs: i sin tid var) droslet

For der er stadig lige et halvt år til jeg får det store kørekort.

Men hvad og hvorledes gør man normalt dette ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drosling...
  • #1   15. aug 2005 lad være. en 2takter bør ikke drosles. den skal have tæv for ikke at sode til. og kan ikke holde. men normalt er det en skive med mindre hul mellem karb og top

• #2   15. aug 2005 Jeg giver dig helt ret jens, men det var mere for at have bare et eller andet lille papir lap, så hvis man nu bliver stoppet af en betjent som bare lige ville tjekke kørekort, og så siger han.. HEY du er sq da ikke gammel nok til det der kammerat.. eller noget smiley hvad ved jeg.. men på den andne side der er jo heller ikke ligefrem alt for lang tid tilbage, før den skal pakkes ned for vinteren.

• #3   15. aug 2005 min er også kvalt til 34 hk.... på registreringsattesten står der på min "kørekort lille motorcykel og konstruktive ændringer.... så hvis svinene stopper dig står det inde i deres computer... jeg skal ikke have nogle papir med...

• #4   15. aug 2005 Martin A: det var lige precis det jeg var ude efter... Finder man bare sådan et droslingskit til den og så måler de den nede til syn og når man kommer hjem piller man det af, eller hvordan foregår det?

Kommentér på:
drosling...

Annonce