Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køreskoler, lolland?
  • #1   27. feb 2008 www.koereskoler.dk

• #3   27. feb 2008 har prøvet google, ku intet finde :S

• #4   27. feb 2008 der står bare ikke hvilke kørelærer der giver MC kort ? For der en del der ikke gør.

• #5   27. feb 2008 Kan man ikke tage mc-kort hos Per's køreskole? Mener at jeg så nogle mc'er på kravlegården, da jeg tog bil-kortet. Og mener måske også at han nævnte noget med mc-kort hos ham. Men kan ikke helt huske det. Langtidshukommelsen rækker ikke så langt smiley

• #6   27. feb 2008 mener ham per sku være dårlig :S eller tager jeg fejl?

• #7   27. feb 2008 Off-Topic:
    (link fjernet)

Citerer lige:
    "Køreskolen Kvik benytter sig af en grøn/sølv farvet Suzuki Grand Vitera. Det er en fuldblods firehjulstrækker, som med sine ca. 128 hesterkræfter, giver enhver bilist en oplevelse. Men skønt det er en stor bil med en stor motor, bør der ikke fortvivles!

128 hestekræfter = en oplevelse? Naaaaaaaaj vel
    128 hk = Stor motor? Nej, det tror jeg vist heller ikke. Ville nu hellere kalde det en ret lille motor, til den bil smiley

"Bilen er naturligvis udstyret med alt tænkeligt udstyr"
    Tror de fleste kan tænke sig til langt mere udstyr end hvad man kan få til nogen form for Suzukier!

Kunne være kørelæreren skulle prøve at søge job hos TVShop. Det er nok det eneste sted man kan tillade sig at fyre en omgang overdrevet reklame af smiley
    Han får jo nærmest det til at lyde som om, at hans KÆMPE Grand Vitara svarer til en Audi S6'er, hvis ikke en S8'er.

• #8   27. feb 2008 Kent P: Du tager fejl. Jeg kan ikke forestille mig en bedre kørelærer end ham. Så enkelt kan det siges.
    Han er supergod til at forklare teorien, så selv de mest uintelligente tumper kan lære.
    Og i den praktiske del, var han også super god til at forklare en, hvordan man kører sådan en Bimmer, accelererer hurtigt i den, kommer hurtigt frem, samt hvordan man gebærder sig i trafikken smiley

• #9   27. feb 2008 okay takker smiley hmm må prøve og se ad, og angående om jeg kan skippe teorien og førstehjælp ^^

• #10   27. feb 2008 Og se iøvrigt dem her:
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Det er ikke så svært at finde ud af. Man skal jo bare kigge på deres hjemmesider, hvis de altså har en smiley

• #11   27. feb 2008 hehe smiley tror jeg var for doven så ;D

• #12   27. feb 2008 men takker meget :))

• #13   27. feb 2008 Nutidens dovne ungdom... tsk!

• #14   27. feb 2008 Og med det samme vil jeg lige tilføje at en Grand Vitara er en L.O.R.T.E.B.I.L, og hvis det ikke er en værste bil jeg har kørt i indtil videre, så er det ihvertfald den næstværste. Den værste en en Alto af samme mærke!

Så kom det på plads smiley

• #15   27. feb 2008 haha smiley , så har du ik prøvet lada smiley uden servo eller airbag eller abs . det suicide smiley

• #16   27. feb 2008 (link fjernet) smiley

• #17   27. feb 2008 http://www.angelart-ks.dk/Velkommen_angelart%20mc_bil.htm
    Tog selv kørekort hos hende her, rigtig flink (selvom hun godtnok sagde jeg+min medkører var de værste elever hun havde haft da vi vidst kørte lidt rådent) smiley

• #19   27. feb 2008 Nu må jeg le.. doh smiley

• #20   28. feb 2008 Preben (Maribo og Sakskøbing) kan anbefales. Jeg var i hvert fald godt tilfreds med at tage kortet hos ham.

Kommentér på:
køreskoler, lolland?

Annonce