705 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

hjæp med lev . hjæp med lev .

hej ville høre om der er nogen der har en godt ide , har købt en honda cbr 1000 fra 94 , forhandler har fået penge så den er købt og betalt , nu skulle den være klar til lev her til fradag den 29/2 -08 . Men har siger nu at det kan han ikke der er mange før mig der skal ha lev . han sige at hvis jeg er heldig vil den være klar til lev om ca 6 uger . har i nogen forslag til hvordan jeg får ham til at holde aftalen så er på skrift . ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjæp med lev .
  • #1   27. feb 2008 ps har solgt min honda vfr 700 så nu komme jeg ikke ud på lørdag

• #2   27. feb 2008 Hmm du kan enten trække handlen tilbage, eller prøv at få en form kompensation. Meget andet er der sikkert ikke at gøre.

• #3   27. feb 2008 Når man handler aftaler man så ikke leveringen?

• #4   27. feb 2008 den er osse aftalt det skulle være den 29/2-08 men nu har han ikke tid og det sige han efter har har fået pengene .

• #6   27. feb 2008 hvad er det for en forhandler ?

syntes klart du skal forlange dine penge rtur, hvis den ikke er der på fredag. så ring til manden og sig at enten henter du dine penge på fredag eller også henter du cyklen, slut færdig...

ellers for han hele mcg på nakken med et meget dårligt ry.

• #7   27. feb 2008 ok ja forhandler har fået alle pengen og alt er under skrevet i lørdags og aftalen ville være lev fredag , nu køre jeg til forhandleren i dag og se om der er sket noget elllers ser det sort ud for ham og vil lige til ha at jeg vil skrive om ham her i mcg

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.912
    #8   27. feb 2008 Diskussionen stopper bare lige præcist på fredag, for der skal cyklen selvfølgelig være klar som han har lovet dig.

Det er den besked du skal give ham når du ringer ham op eller snakker med ham i butikken. En aftale er en aftale, og kan han ikke holde sin del, så må du have pengene retur.

Jeg tror godt jeg ved hvilken forhandler det er, men nu ser vi hvad han siger før jeg skriver noget. smiley

• #9   27. feb 2008 Jørgen... Jeg syntes ikke du skal true ham med at hænge ham ud.. Blot konstatere, at i aftalen var der indgået en leveringstidspunkt. Kan han ikke overholde den, er der masser af andre brugte MC'er der ude og så skal du bede om at lade handelen gå tilbage... Man skal sku ikke ligge under for sådan nogen ganster metoder, men du kommer længst ved at spille den cool og efter bogen... altså ikke true ham, blot holde på din ret... Held og lykke.... smiley btw.... håber du kan overtale "chefen" om at handelen så skal gå tilbage og at I finder en anden cykel hun bliver glad for....???

• #10   27. feb 2008 Det tager max 30 min at klargøre den. Det burde han da kunne nå.

• #11   27. feb 2008 Håber for dig at du har bevis på at du har købt og betalt for cyklen ellers kan han jo bare rende fra det. det prøvede min storebror for nogle år siden, hvor forhandleren bare lukkede butiken og forsvandt, og havde ingen beviser på handlen.?????

• #13   27. feb 2008 Jesper[Lyngby] P:
    Det kommer da helt an på hvor meget der skal laves. Er det feks et komplet service løber det nok op i mere end 30 minutter smiley

At forhandleren så skulle have indregnet dette ved handlen er jo en anden sag.

• #14   27. feb 2008 Vil mene at 6 uger længere er aldeles uacceptabelt.

Spørg hvad der går ind under 'klargøring'.

Nummerpladen kan du selv hente! Mod afslag naturligvis.
    Service kan evt vente til han har bedre tid
    Det samme kan små repaprationer

så hent den bare fredag! Og giv ham muligheden for at forklare hvad der skal laves, og hvorfor ventetiden skulle være så lang... Så kan han få den igen et par dages tid, om en måned.
    Han vil jo også gerne sælge til dig, det lever han af. Så ingen grund til at trække handlen tilbage medmindre du kan se problemer og evt fusk...

Hvis det virkelig passer han har 6 ugers ventid på klargøring må han være landets bedst sælgende forhandler. Og så skulle han ansætte flere folk!

MvH - Allan :o)

• #15   27. feb 2008 har nu haft fat i forhandleren og sagt at hvis den ikke var klar til fredag 29/2 -08 så ville jeg trække handlen tilbage , forhørte mig osse om at jeg kunne få den på fredag og så kunne han lave olieskift når der var tid, men nu skulle den synes og de havede haft den inde men den ville ikke starte men den stod der hvor den blev sat i mandags da jeg var ude at prøve den og har ikke været rørt siden mek der er ,sage at den skulle ha renset kobaratore nu nyt fordæk klosser måske skiver og det skulle bestilles hjem han havde en forvendet lev med dele 4- 5 dage før han fik det hjem og han skulle jo lige ha den ind før han ville se hvilken dele der skulle bruges

• #17   27. feb 2008 og det lyder sku ikke som om den er i særlig god stand den bike der!!! Blev der ikke diskuteret, hvad der skulle laves på cyklen i forbindelse med handelen?

• #18   27. feb 2008 da jeg skrev under skrev blev der ikke sagt noget om at den skulle synes og de andre ting det var først i dag at mek fortalte mig at den skulle synes men han får til fredag

• #19   27. feb 2008 Enig med Jesper... Der er masser af brugte MC'er der ude!!

• #20   27. feb 2008 har talt med min bank nu og de har heldivis ikke ovre ført nogen penge til ham enu de bliver først ovre ført nå jeg giver besked så må vi ses havd han sige til den

• #21   27. feb 2008 forhandler hvem er det kom frit frem med det

• #23   27. feb 2008 Find en anden forhandler hvis den ikke er klar som aftalt. Men sådan en CBR1000f er også et sikkert køb når man vælger en privat, så bind dig ikke til en forhandler med det samme.

Kommentér på:
hjæp med lev .

Annonce