1.751 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Bredt bagdæk - undersøge hvor? Bredt bagdæk - undersøge hvor?

Hvor kan jeg undersøge, hvor bredt et bagdæk jeg kan montere på min VZ 800 marauder?

Er der specielle shops i kbh, hvor jeg kan få det lavet (evt andet bagparti så der er plads til et monsterdæk), eller skal jeg bare henvende mig hos en suzuki forhandler?

Hvad er ca prisen for en bred røv?

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bredt bagdæk - undersøge hvor?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   25. feb 2008 Det står og falder med hvor bred din fælg er.

• #2   25. feb 2008 Hvad med at gå lidt imod strømmen?

Ny forgaffel og 255 fordæk?

• #3   25. feb 2008 Du kan evt. prøve V-custom.dk - han kan lave en hel del.

• #4   25. feb 2008 Har snakket med en her på MCG han har fortrudt sin ombygning med bredt bagdæk,- køre egenskaberne er gået helt smadder - prøv at snakke med nogle der har fået lavet de ændrnger du på tænker, på en cykel der er magen til din - og drag derefter din afgørelse..

Mvh. Henrik.

• #5   25. feb 2008 Henrik: På en Chopper/cruiser er skaden ikke så stor som på en sports mc. Det er ikke aktiv svingkørsel der er fårmålet med sådan en MC. Men ja, korrekt at svingegenskaberne (hvis der er nogle) bliver nedsat.

• #6   25. feb 2008 Hej Jesper.
    Min truder stryrer lige som en kummefryser... (med låget åbent,- ved og mærke) jeg har max størrelse bagdæk på, mest pga det ser godt ud, jeg har heller ikke behov for styre egenskaber som en sports/tur cruiser mc. Men jeg har droppet projektet med endnu bredere baghjul af følgende grunde 1: forringelse af styregenskaber 2: økonomi - 3 og ikke mindst... vi bestemmer jo ikke selv hvornår vi får brug for at svinge, bremse og styre maximalt på vores cykler,- der findes jo stadig bilister der mener de bare skal have lov til at køre, når det passer dem.. - ikk?

• #8   25. feb 2008 Var det min mc.

Så ville jeg sætte White wall Avon dæk på og fjerne det plast fis fra din bagskærm. Så en side nummerplade for at give den et mere rent look.

Det næste den så skulle have fra mindre blinklys i lys klar glas (ikke all for små) og så skulle forgafflen males blank sort sammen med fælgene.

Så ville den se mere "ond" ud og mere gennemført. Skulle man så lave mere skulle den have en åben filterkasse med K&N og powerwrap i sort til dragpips.

Så ville den være en rigtig fed og "simpel" mc. No bullshit bike. Just pure fun..... :O)

• #9   26. feb 2008 Fenris:

Tak for forslagne - jeg forstår dog ikke halvdelen af dem, vil du forklare lidt mere?

PLasticfiset er fjernet igår, så har jeg godt nok ikke den lovpligitge refleks, men hvad....

Har du nogle links til hvor jeg kan se eller købe de ting du nævner?

Jeg er dog ingenlunde interesseret i en side nummerplade - det syntes jeg simpelthen er grimt.

Kommentér på:
Bredt bagdæk - undersøge hvor?

Annonce