1.751 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Bredt bagdæk - undersøge hvor? Bredt bagdæk - undersøge hvor?
Hvor kan jeg undersøge, hvor bredt et bagdæk jeg kan montere på min VZ 800 marauder?
Er der specielle shops i kbh, hvor jeg kan få det lavet (evt andet bagparti så der er plads til et monsterdæk), eller skal jeg bare henvende mig hos en suzuki forhandler?
Hvad er ca prisen for en bred røv?
0 synes godt om
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 1.151
Ny forgaffel og 255 fordæk?
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 933
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 225
Mvh. Henrik.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 225
Min truder stryrer lige som en kummefryser... (med låget åbent,- ved og mærke) jeg har max størrelse bagdæk på, mest pga det ser godt ud, jeg har heller ikke behov for styre egenskaber som en sports/tur cruiser mc. Men jeg har droppet projektet med endnu bredere baghjul af følgende grunde 1: forringelse af styregenskaber 2: økonomi - 3 og ikke mindst... vi bestemmer jo ikke selv hvornår vi får brug for at svinge, bremse og styre maximalt på vores cykler,- der findes jo stadig bilister der mener de bare skal have lov til at køre, når det passer dem.. - ikk?
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Så ville jeg sætte White wall Avon dæk på og fjerne det plast fis fra din bagskærm. Så en side nummerplade for at give den et mere rent look.
Det næste den så skulle have fra mindre blinklys i lys klar glas (ikke all for små) og så skulle forgafflen males blank sort sammen med fælgene.
Så ville den se mere "ond" ud og mere gennemført. Skulle man så lave mere skulle den have en åben filterkasse med K&N og powerwrap i sort til dragpips.
Så ville den være en rigtig fed og "simpel" mc. No bullshit bike. Just pure fun..... :O)
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 145 Svar: 676
Tak for forslagne - jeg forstår dog ikke halvdelen af dem, vil du forklare lidt mere?
PLasticfiset er fjernet igår, så har jeg godt nok ikke den lovpligitge refleks, men hvad....
Har du nogle links til hvor jeg kan se eller købe de ting du nævner?
Jeg er dog ingenlunde interesseret i en side nummerplade - det syntes jeg simpelthen er grimt.
Bredt bagdæk - undersøge hvor?