{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig forsikring
  • #1   25. feb 2008 Det er så individuelt hvem der får gode priser og hvor.

Folk skal bare ringe rundt selv. Og prøve sig frem. Det er det ENESTE der virker.

Var selv forbi TopDK idag.
    Selv med deres prisnedsættelser og MCTC rabat skal jeg gi 19.000,- for en R6 06 i kasko.
    (23 år og 2 års anciennitet).

• #2   25. feb 2008 ... kender også AROS - de er fornuftige, hvis man har alle sine forsikringer dér.
    Jeg ville lige prøve Trekroner i sidste uge, så jeg ringede til dem. De vil have 14000 for kasko på min gamle Duc...... Jeg giver ca. 3700 hos Tryg.....

Underlige beregningskriterier de bruger....

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #3   25. feb 2008 Jørgen R - Måske skulle du lige fortælle at du er 42 år og bor på sjælland, og med al sandsynlighed har flere forsikringer samme sted og alle de andre faktorer som spiller ind..

Det er en fin pris, men der er ALT for stor forskel på folk og selskaber at man kan trække paralleller til andre mennesker. smiley

• #4   25. feb 2008 det bedste råd er vel en kombination af lasse og Sajmon siger.... og husk så lige at undersøge om man kan få noget igennem fagforening/brancheforening og lign. Der kan ofte være meget at hente (det var der for mig)

• #6   29. feb 2008 Dennsi--->
    Kan fortælle dig at jeg skulle give 10000kr for kasko på min Ducati 620Sie hos ETU.
    Så du kommer nok op i lidt højere prisleje.

Kommentér på:
billig forsikring

Annonce