Køreglæde Køreglæde
Køreglæde!?
Det her har jeg haft lyst til at spørge om i et stykke tid nu.
Er der nogen af jer, som har oplevet, at lysten/køreglæden steg og det hele måske faldt lidt mere i hak, ved at i fandt den rigtige cykel?
Køreglæde er 2 hjul, fart og vind, så langt så godt!. Men som jeg har det, så har jeg mest lyst til bare at være i nærheden af min Suzuki gs 850.
Den blev vist købt mest fordi, jeg syntes den er flot og det er vel osse okay.
Har kun haft naked maskiner og vil gerne prøve noget andet, måske så jeg har nemmere ved at klæde om og komme afsted.
Har prøvet en Moto Guzzi California, den blev jeg ikke helt dus med.
Det er selvfølgelig individuelt og svært at stille et skema op, om hvordan man har det.
Løsningen er selvfølgelig at komme ud og prøve en masse forskellige cykler og der fandt jeg så ud af af forhandlere, har sat selvrisikoen op
pga de nye regler om vanvidsbilist lov... Så lægger du den ned, så ryger der en god sat af udbetalingen!
Tror som ikke rigtig det er et nemt svar og ved heller ikke om det er det jeg søger.
Men bare lige et spørgsmål og lidt betragtninger.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 82
jun 2011
Følger: 13 Følgere: 26 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 10 Svar: 139
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 394
Hvem eller hvordan lærte du det men sving hastighed? Mvh.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
https://www.trackdayguiden.dk/kalender.html du kan evt kigge der på de forskellige events der bliver holdt.
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 82
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 20 Emner: 15 Svar: 944
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Efter jeg solgte min bil i 2012 fordi den bare stod.. og... stod..?
har jeg bare glædet mig til hver eneste tur jeg skal afsted på, året rundt (minus sne/is dage
Jo MC’en betyder noget.. og jeg tænkte jeg skulle tage den lidt med ro da jeg solgte min elskede v-strom.. fordi jeg blev fascineret af en lille underpower Honda med DCT gearkasse.. Og så er det bare gået stik modsat.. endnu mere køreglæde mere sjov, længere langture, - flere folk der vil snakke mc drømme.. osv..osv.. mere af al det jeg elsker ved mc kørsel
Håber du finder en mc du føler dig tryg og sikker på, for det gør man slapper af.. og det forstærker kun trygheds fornemmelsen yderligere. og bla.. bla..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
Køreglæde