646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

René  B
René B
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Yamaha FZ-N 600 S1 og S2 Yamaha FZ-N 600 S1 og S2

hey... jeg er ny herinde. men jeg er ved at købe en Yamaha FZ-N 600 men har læst noget om at der er 2 slags en S1 (76hk) og S2 (98HK) er det rigtig nok forstået ? hvis ja er jeg selvfølgelig mest intresseret i S2 men stadig NAKED.

kan godt være jeg er gal på den, derfor jeg skriver i håb om noget kan gøre mig klogere...

pft. René

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha FZ-N 600 S1 og S2
  • #1   24. feb 2008 (link fjernet) <-- 78 ponyer
    (link fjernet) -- 98 ponyer

Så det er S2 hvis du vil ha 98 hypper.

Dog er prisforskellen 25 af de store..
    Og har hørt rygter om at man kan fjerne den begrænsning der sidder på den "gamle" således at den kommer op på 98 hypper.
    Er måske værd at undersøge.

• #3   24. feb 2008 Hej René
    Jeg har tidligere på ugen snakket med Bille MC i Skanderborg om selv samme forskel, og de bekræfter at det er en elektronisk begrænsning der er til forskel på FZ 600 S1/S2 foruden bl.a. ABS m.m. ( derfor de 20 kilo mere). Men Bille MC sagde også at alle deres FZ 600 S1 bliver lavet om til 98 hk inden lev. og at den bliver indreg. sådan. Ergo lovlig! Så du skal blot overveje ABS'en og de andre småting.
    Hilsen Henrik

• #4   24. feb 2008 Det skulle vidst ikke koste særligt meget at få den op på de 98 hk igen...!!!

• René  B
    René B Tilmeldt:
    okt 2006

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
    #5   25. feb 2008 tak for alle svar...

hvis jeg forstår det rigtig har begge modeller 98HK ifl. Henrik J.

os lidt det jeg selv var kommet frem til ville bare godt være 100% inden jeg smed de 85.000 ved godt S2 har abs og lidt andet med den står altså os til 109.000....

• #6   25. feb 2008 Nej, begge har ikke 98hk.
    Den gamle model har kun 78hk fordi den er drolset. Henrik omtaler bare en forhandler der inden levering fjerne droslingen, sådan man så har 98hk. Men det er ikke alle forhandlere der gør det pr. automatik, men mon ikke man kan overtale de fleste til at gøre det.

Gad vide hvilken model Yamaha tjener mest på. Den droslet model eller S2.... Tror det er den gamle model der giver mest.

Kommentér på:
Yamaha FZ-N 600 S1 og S2

Annonce