894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Nogen med Nmax 155 erfaring her? Nogen med Nmax 155 erfaring her?

Jeg skal bruge en scooter, som daglig transport. Og jeg tænker på, at yamaha Nmax 155, kunne være et godt bud.

Så jeg ville lige spørge her, om nogen har konkrete erfaringer, med denne scooter her?

Pros and cons

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen med Nmax 155 erfaring her?
  • #2   3. apr 2021 Jeg har som sådan ikke brug, for flere cc. Bare den er dugelig, på landevejen. Jeg har prøvet en Yamaha Xender 150 engang og den kom rimelig hurtigt, op på omkring 100 km/t. Desværre er der ikke mange af dem brugt, med få km på tælleren.

• Flemming S
    Flemming S Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #5   25. sep 2021 Ved godt denne tråd ikke har været aktiv et stykke tid men vil lige give min ros til maskinen.
    Jeg kom fra en Suzuki GSF 600 men synes man sad ad H-til på den. Så var den også et klodset tungt lokum at køre på.
    Har altid været glad for scootere og deres mobilitet og økonomi så jeg købte denne Nmax 155 i 2021 modellen og har slet ikke fortrudt. (Har dog heller ikke engang rundet 500 km på den endnu)
    Den kører lidt over 100 på toppen og kommer ret hurtigt derop, man er først ude af krydset hver gang.
    Den kører ca 40 km på literen ved ret frisk kørsel så det er ret fint.
    Så har den også nøglefri start og man kan tilslutte den en app hvor man kan følge benzin økonomi og service intervaller samt se på led skærmen på scooteren når du modtager beskeder eller opkald.

Rummet under sædet er også praktisk og stort (passer til fullface flip up hjelm).
    En sjov og praktisk måde at komme rundt på.
    Jeg kan kun anbefale et køb af denne fede scooter.

Kommentér på:
Nogen med Nmax 155 erfaring her?

Annonce