886 visninger
|
Oprettet:
Hjælp rep. af GS 500 {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har efterhånden spurgt et par gange til min GS 500. Mit problem pt. er at jeg ikke har været heldig med at finde en ny højre nederste side til min fuldkåbe. Så tænkte jeg på at skære den til så den i det mindste ikke ser knækket ud. Men hvordan skærer man uden den flækker yderligere? Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde noget sort kantgummi til den? (i stil med det på kåbeglas) og er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde nogle nye sorte umbraco skruer i 6 mm?
På forhånd tak
Thomas
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 98 MC-er: 4 Emner: 224 Svar: 2.696
http://motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=328
Men ellers ville jeg høre en hugger.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 147
Har spurgt mc-huset og de har muligvis delen, men vil ikke lede efter den medmindre jeg garanterer at købe den. Jeg vil af princip ikke købe noget jeg ikke kan se på forhånd, men det kan jo ende med at blive nødvendigt alligevel. Det er jo ikke til at sige hvilken stand den er i og det bliver jo også dyrt at få den repareret, spartlet og lakeret igen hvis den er helt umulig.
VH Thomas
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 460
www.lcracing.dk de har stort set ALT og det de ikke har plejer de at kunne skaffe, og lars er yderst fair medhensyn til pris.
Mvh
NewBie
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 98 MC-er: 4 Emner: 224 Svar: 2.696
De har en masse, osse ikke normale slid og reservedele.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 147
Bare til info hvis nogen søger emnet senere, har jeg idag fundet 5 meter kantgummi i sort m. runde hjørner til 139,95 hos Jysk Autoudstyr i Viborg. Jeg er desuden blevet anbefalet at kontakte Sanistål ang. de sorte 6mm umbraco skruer, men har ikke kontaktet dem endnu.
VH Thomas
Hjælp rep. af GS 500