1.208 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Afgift på Yamaha FZR 1000 fra 1993 ??? Afgift på Yamaha FZR 1000 fra 1993 ???

Hey alle sammen....
Så har jeg langt om længe fået solgt min elskede Fireblade. Det skærer sgu lidt i hjertet.... men sådan er det jo når man har brug for pengene andetsteds. Vil dog ikke undvære MC, så jeg har brugt et par timer på nettet de sidste mange dage. Er så faldet over en temmelig fed FZR 1000 fra 93 til billige penge. Kan dog ikke rigtig finde ud af hvad afgiften på sådan en maskine er på. På Toldskat´s hjemmeside har de kun 92ére og 91ére:-(
Nogen der har importeret sådan en maskine og evt har en cirka afgift ??!!

Vh Frank A

PS: Skod vejr i sdr.jylland

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afgift på Yamaha FZR 1000 fra 1993 ???
  • #1   8. aug 2005 Afgift fastsættes ved et toldsyn, samt vudering. Der er ting der spiller ind selvfølgeligt, hvor langt den har kørt og hvad stand den er i. Men det det egenligt er nemmest for at finde ud af det er som du selv har gjordt på toldogskats hjemmeside.

Det er dog ikke sikkert der er nogle fra den årgang importeret til landet og derfor kan du ikke finde det der hvad afgiften bliver.

Man må vel gå ud fra at den er lidt dyrere end en 92 model og så lidt billigere end en 94 model.
    Så mit get er en afgift på 45000 - 50000 kr.

Kommentér på:
Afgift på Yamaha FZR 1000 fra 1993 ???

Annonce