862 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "styrt hjelm"
styrt hjelm
hey alle sammen jeg har en yamaha yzf r1 mc, og vil gerne have mig en ny styrt hjelm til smil, har fået anbefalet justissimo (caberg) men ville lige høre her inde, hvad syntes i, hvad er jeres errfar...
hey alle sammen jeg har en yamaha yzf r1 mc, og vil gerne have mig en ny styrt hjelm til smil, har fået anbefalet justissimo (caberg) men ville lige høre her inde, hvad syntes i, hvad er jeres errfar...
Skrevet af: Ian p - 8. jun 2012
styrt hjelm
Hej jeg går og er på udkik efter en ny hjelm. så ville høre om der var nogen som har en god hjemme side med nogen fede hjelme. Mvh. Niels Baumann Undskyld skave fejl men er ordbilnd.
Hej jeg går og er på udkik efter en ny hjelm. så ville høre om der var nogen som har en god hjemme side med nogen fede hjelme. Mvh. Niels Baumann Undskyld skave fejl men er ordbilnd.
Skrevet af: Niels B - 3. nov 2008
Spar penge på din forsikring
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
Jeg skal selv ud og ha fat i en, og alt efter budgettet regner jeg med enten Nolan eller schubert, men nu må vi se..
Mine krav er at den skal være let, støjsvag, og meget gerne med indbygget solbriller (indvendige)
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.764
Den klarede sig sådan set okay.
Men er mere til pasformen på min Raid II fra Shoei..
Det er sådan individuelt hva man lige kan affinde sig med.
Men prøv da en.. Og om ikke andet så er den et billigt alternativ. (Det var det ihvertfald for mig det første år).
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 147 Svar: 257
okt 2007
Følger: 2 MC-er: 3 Emner: 110 Svar: 458
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 80 Svar: 679
Den er fin nok, men ikke at anbefale hvis du skal bruge BT. Så er det for meget støj.
Men af hjelme til under 2k er den fin nok...
jan 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 634
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 25 Svar: 107
styrt hjelm