{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sports potter forskelle?
  • #1   3. aug 2005 lyden er næsten det samme nogle brøler noget mere lyden ændres mest hvis ventilerne bliver ændret

• #2   3. aug 2005 hvad er RVS og Poppy ?

Generelt synes jeg ikke der er meget forskel på lyden.
    Carbon potter bliver vist ikke så varme på overfladen, til gengæld er de mere skrøbelige, f.eks. hvis dæmperulden er ved at være brugt op og man ikke får skiftet det, så brænder man carbonen i stykker.

• #3   3. aug 2005 Poppy er vist alm. alu der er præget så det ligner lys carbon. Mener (link fjernet) har dem. RVS... I dont know smiley
    Men synes heller ikke der er den store forskel i lyden.
    Har hørt om V2´ere der sprang carbon potterne, så titanium er måske at foretrække.

• #4   3. aug 2005 eneste jeg ved er at poppy er det dyreste, derefter kommer carbon, derefter kommer titanium og så vidre ned efter...

• #5   3. aug 2005 Jeg lytter lige lidt med smiley

• #6   3. aug 2005 Ved ikke med poppy og det der... Men en anden ulempe ved kulfiber... Det er ikke så fleksibel som metal, så man kan være uheldig ved styrt at sprænge kulfiberen.

• #7   3. aug 2005 Carbon potter holder generelt længe nok til en r4'er men en V2'er blæser dem i stykker .......... Dem jeg havde engang til en Sukki TL blæste i stykker dagen derpå ..... ret morsom nu ,, men sgu ikke dengang. Derimod er der voldsomt foreskel på kvaliteten og ydelsen mærkerne imellem ... Akrapovic er og bliver kongen selv om IMHO er de sgu lidt for normale efterhånden ..... Alle har bare Akra selvom de koster kassen ,,, Ja har faktisk lige selv erhvervet min en Akra potte i titan på ebay til ren slik pris *GGGGG* glæder mig til posten kommer. .....

MEd materialet .......... gå efter en titan der går man aldrig galt i byen

Kommentér på:
Sports potter forskelle?

Annonce