470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

soldans soldans

Hej

Mig og damen besluttede at vi ville køre en tur i DK i denne weekend og næste uge, men sikke et lorte vejer. jeg har danset sol dans hele ugen men det hjælper ikke, kan i ikke danse med... for vores skyld???

vi køre i morgen eftermiddag til midelfart og her overnatter vi på en camping plads for at køre til korsør fredag. og videre søndag eller mandag til nordsjælland. rigtig hygge tur jeg glæder mig...

men dans lige en lille soldans for os PLEACE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  soldans
  • #1   3. aug 2005 Aijjj, det er svært at skrive når man samtidig danser løs det bedste man har lært.

Vejrudsigten er der ændret til det bedre i løbet af dagen. I hvert fald på DMI.dk. I går var der skyer og regn så langt øjet rækker, men det er nu blevet til sol med byger ind i mellem, og med opklaring fra Søndag af.

Men i klarer den nok ikke helt uden at blive lidt våde.

Til din orientering kan jeg fortælle at lige nu skinner solen i Roskilde, og det har den gjort det meste af dagen. Vi har endnu ikke fået regn i dag.

/pia

• #2   3. aug 2005 Danser som bare pokker smiley

Håber at alt den dansen hjælper, så det holder tørvejr for jer.

skal nok blive ved med at danse, hvis du LOVER mig at danse hele næste uge. der skal jeg og kæresten nemlig på mc-tur gennem det ganske danske land.

Heidi

• #3   3. aug 2005 jeg har danset i 14 dage nu så jeg skal nok tage et par uger mere. men folk begynder sku og se så underligt på mig?????

Kommentér på:
soldans

Annonce