1.675 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Valg af motorcykel Valg af motorcykel

Hej alle sammen.
Jeg er næsten færdig med A2 kortet, og skal til at kigge efter motorcykel. Er næsten fast besluttet på at købe en ny Honda CB 650R, men det er mange penge for mig, så derfor vil jeg gerne høre om i har nogle indput til denne beslutning?

Hilsen en spændt studerende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af motorcykel
  • #1   4. nov 2020 Det er mange penge at bruge på sin første mc. Næsten alle fumler i starten og det er ærgerligt at vælte så dyr en cykel. Min klare anbefaling er at starte på en brugt motorcykel der ikke gør så ondt NÅR man vælter (for det gør alle især i starten) men det sagt så tror jeg det er en god begyndercykel smiley
    Jeg ville starte på en sv650 er6n/f fra midten af nullerne de er til at købe for en del mindre.

• #2   4. nov 2020 Jeg tabte først en motorcykel efter 10år - så jeg kunne sagtens have købt en ny til at starte med smiley
    Kender ikke Honda'en - men den er garanteret særdeles fremragende.

• #3   4. nov 2020 Må jeg kondolerer med valget smiley

• #5   4. nov 2020 Husk også at tjekke, hvad den kommer til at koste i forsikring.

• SK
    SK Tilmeldt:
    jun 2019

Følgere: 1 Svar: 5
    #6   4. nov 2020 Det er en fremragende maskine.
    MT-07 er heller ikke en dårlig idé.

• #8   5. nov 2020 jeg tog kørekort på en MT07, fornuftig maskine, men jeg var desværre for langbenet til den, men måske det kunne være noget? og på KTA kørte jeg på en CB 650 R, lækker maskine og kan godt forstå du er faldet for den model...

• #9   11. nov 2020 Triumph har lige lanceret en ny Trident, den ville jeg nok foretrække

Kommentér på:
Valg af motorcykel

Annonce