{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bremsegreb gsxr 400 (gk73a)
  • #2   29. jan 2008 Vil helst have fra gsxr 750 eller 1100 så kan jeg nemlig nemt finde dele smiley

• #3   29. jan 2008 Du kan evt. bruge kataloget MC-nøglen og Ron Ayers website.

Find en model i MC-nøglen som din cykel deler den ønskede del sammen med.

Slå denne model op hos (link fjernet) og find den ønskede del.

Kopier reservedelsnummeret og paste det ind nede til venstre på deres webside hvor der står: "Where does this part fit?".

Herpå fremkommer så en liste over alle cykler der bruger netop samme del.

Er ret praktisk til lige netop dit formål.

• #4   29. jan 2008 Tak for info men ham ronayer har slet ikke så gamle dele smiley

• #5   29. jan 2008 hør din aut suku forhandler... de kan bestille meget hjem til ældre gsxr 400 selv om folk ikke tror det.... da jeg selv køtre gf76 sagde min lokale suki at de kunne bestille det meste hjem til den... jeg fik fx løse hjul til gearkassen bestil hjem fra japan på kort tid...

• #6   29. jan 2008 Rune, Ron Ayers har slet ikke dele til GSX-R 400. Det var derfor MC-nøglen lige skulle med en tur ind i billedet så du kunne finde en anden og nyere Suzuki som bruger sammen greb som din cykel.

Derpå kunne du bruge Ron Ayers webside til at få en hel liste over modeller der bruger lige netop disse greb. Rigtig mange Suzukier deler greb.

Men, jeg havde godt nok overset at din 400R er fra ´89 og at MC-nøglen først dækker 400R fra ´90 modellen. Sorry.

• #7   30. jan 2008 Tror nu det er samme greb, lars men det greb fra 90 er heller ikke med da ron ayers frøst er fra 20000+
    Jon Havde ikke tænkt mig at købe originalt vil have nogle i en pænere farve smiley og billigt = ebay.

• #8   30. jan 2008 Ikke nogen der har flere ideer ? smiley

Kommentér på:
bremsegreb gsxr 400 (gk73a)

Annonce