1.307 visninger
|
Oprettet:
Kære fotografer!! {{forumTopicSubject}}
En Fireblade klodset op på et par paller i indkørslen, og i baggrunden kan man se græsset trænger til at blive slået, samtidig med at hunden letter ben op ad Volvoen... Lyder det rodet???
Der er SÅ mange flotte cykler herinde, men det er bare synd at de ikke alle, kommer til deres ret!
Såå, næste gang i skal ud at trille i det "flotte" sommervejr, så tag kameraet med, for det kunne jo være i fik en flot solnedgang, eller en fed wheelie..
Er det kun mig, der snart har set nok indkørsler????
jun 2004
Følger: 22 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 165 Svar: 1.263
Ej, kan godt se hvad du mener ;o)
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Martin
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 3
Det kommer.. en splinter ny (retro) Royal Enfield 500 bullet fra 04´ impoteret fra Indien..
jeg vil også gerne tilbyde lidt fotografering... i skriver bare (Århus området)
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Jeg glæder mig til at se din Royal.
Jeg har skam digicam, men jeg er måske ikke den bedste til at tage billeder, eller også er cyklen ikke den bedste at tage billeder af...haha.
Mvh
Martin
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 148
Jeg gad fandme ikke vise min carport frem. den trænger til maling, og hækken er også skæv her he he he
apr 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 148
det har vi da set eksempler på tidligere idag *S*
maj 2004
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 96
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 414
Lige nu giver de modne kornmarker også rigtig god baggrund, især hvis der skal fotograferes mørke .
Lyset om sensommeren/efteråret er skarpt og gyldent, og giver en rigtig flot glød på fotos - så det er nu det er frem med pudsekluden og ud i den danske natur.
Søren: Jeg kan se at vi har taget næsten samme fototur rundt ved fjorden:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3896
Iøvrigt er der i mine øjne ikke noget galt med billeder af indkørsler eller rodede værksteder, hvis blot billederne viser arbejdet med cyklen. Men når det færdige resultat skal præsenteres - så er det ud i naturen, og husk at fjerne hjelme, jakker og rygsække med mindre du vil vise dem frem også.
/Pia
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 414
skulle jo være især hvis der skal fotograferes mørke MOTORCYKLER
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 12 Emner: 7 Svar: 37
Hvis man kender én med et ordentligt kamera, kan det sgu anbefales at få vedkommende til at tage nogle billeder af kværnen.
Især hvis motorcyklen er i bevægelse er det svært at få en skarpt billede med et billigt digitalkamera. Jeg har lagt nogle billeder ind af nogle wheelies taget med et billigt kamera og et prof-kamera:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1437
Bare ærgerligt at billederne på sitet bliver gjort så små
Kære fotografer!!