{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

så fik jeg kortet {{forumTopicSubject}}

hey jeg er ude efter en motorcykel, men hvad er godt, det er jo et helt univers at bevæge sig ud i når man skal købe sådan en.
jeg er 18 år, og pengepungen er ikke såå stor, jeg er mest til choppere, de er fedest.

jeg har kigget lidt på suzuki savage lg 650, en model fra 93, den var rigtig fed.

har i ellers nogle gode at forslå?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så fik jeg kortet
  • #1   23. jan 2008 Tilykke med kortet

    En Savage eller GS500


  • #2   23. jan 2008 jeg har en suzuki gsx 750f fra 94 til 50.000kr. rigtig god starter mc

  • #3   23. jan 2008 Hvis du er til en chopper, så vil en savage klæde dig... kan kun sige noget positivt om den cykel, men hvis du er en lang pige kan det nok knibe... cyklen er ikke voldsom stor, men ellers en fantastisk begyndercykel:)

  • #4   24. jan 2008 Hej Pernille.

    først tillykke med kortet, og så til det alvorlige, hvis det skal være en chopper og du kan lides stilen en Savage har så skal du hellere vælge en intruder, det er i samme boldgade men det er en ægte V2, der både lyder meget bedre og kører fantastisk i forhold til en savage som jo er en 1 cylindret, stamper...

    tro mig det vil du blive træt af i længden, intruderen er lidt større og køre komfort er SÅ MEGET BEDRE, og så har den power nok til at kunne følge med de fleste...

    MArtin : hvorfor tilbyder du din gsx500f, det har absolut intet med en chopper at gøre, og hvis det er det damen drømmer om, så er det det hun skal vælge...

    skal du købe noget brugt som ikke er hos en forhandler der yder garanti så sørg for at få en med ud og kigge der kender den model du har kig på, og er du interesseret i at handle hos forhandler, så er bikeshoppen i Viborg et rigtigt godt sted at gøre det...

    held og lykke med det, og god jagt..

    MVH
    kenneth


  • #5   24. jan 2008 Sorry martin mente din 750 og ikke 500.


  • #6   24. jan 2008 Tillykke med pappet smiley

    Pas nu på det ikk`?


Kommentér på:
så fik jeg kortet

Annonce