1.220 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

brian  n
brian n
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

motor skift motor skift

hej Jeg har et lidt underligt spørgsmål vedrørende motor skift på mc min kollega har denne vilde pgo trex 110 cc til by kørsel hvor cylinder er ved at ruste op som de nu gør på den model og cylinderen er udgået af produktion og sælges derfor ikke mere så ville jeg gerne vide om der er en mulighed for enten at jeg bygger en 49 cc motor til 70 cc får den til at gå 120 kmt er ddt enlig lovligt eller hvordan for de fås jo også som 150 cc dog 4 takt så men det var også en løsning hvad er bedst

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor skift
  • #1   16. jun 2020 Du bor i Danmark..... Det eneste der er lovligt er at afleverer den i metalcontaineren på den lokale genbrugsstation, eller få den køreklar med original motor opsætning..

• brian  n
    brian n Tilmeldt:
    feb 2012

#2   16. jun 2020 tænkte nok det var noget i den stil

• #3   16. jun 2020 Der er jævnt meget forskel på 110cc og 150cc på den model.
    Så det er ikke en nem opgave.
    Har du tjekket ebay?

• brian  n
    brian n Tilmeldt:
    feb 2012

#4   16. jun 2020 Det er ikke slemt en olie køler andet ophæng og lave lidt om i el nettet har monteret en 150cc på en 49cc før så ved hvor meget der skal laves om

• #5   16. jun 2020 Altså bare motoren ikke har flere hk end den gamle, gerne 20% flere, så kan jeg ikke se noget der, men spørg personligt i en synshal.

• #6   17. jun 2020 En ting er hvad der er lovligt, en anden ting er hvad du kan slippe afsted med...

I det her tilfælde ville jeg bare få det til at virke... tvivler stærkt på at hverken politi eller synshal vil bide mærke i den ændring..

• brian  n
    brian n Tilmeldt:
    feb 2012

#7   17. jun 2020 150 er jo 4 takt og den er originalt 2 takt og hvis jeg laver en 70cc motor kommer den jo først til at flytte sig fra 0 ved 6000 rpm så tror jeg også at de vil lure lidt

Kommentér på:
motor skift

Annonce