2.423 visninger
|
Oprettet:
Afmelding af forsikring... {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Jeg har prøvet at søge i forum, men har ikke fundet noget, så nu spørger jeg jer!
Ved i om det er almindelig praksis at man får penge tilbage for sin forsikring, når ens mc bliver afmeldt i forbindelse med et salg?
sep 2006
Følger: 20 Følgere: 7 Emner: 91 Svar: 1.895
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 368
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 360
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 249
Skal nemlig have skiftet forsikringen fra TopDK til IF på gs'eren til april, hvor TopDK skal have betaling for et nyt år.
Det er så 6500 jeg skal smide ud, men overvejer samtidig at skifte gs'eren ud med en RF600! Men hvis det betød at jeg mistede de penge og umiddelbart efterfølgende skulle betale forsikring på RF'eren ville mine planer nok ikke kunne lade sig gøre!!
jan 2007
Følger: 39 Følgere: 37 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 1.764
Så kom der en check 2 - 3 dage efter.
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 249
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 2.188
I 90 % af tilfældene kommer der en ny bil eller MC ind på policen, derfor venter man en måned med at sende overskydende præmie retur. Frem og tilbage er lige langt, men der koster jo hver gang.
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
Jeg skifter selv fra Top Danmark til IF fordi jeg sætter om til en Bandit til februar eller marts!!
Jeg ringede så til Top igår for at høre hvor lang tid der nomalt gik inden man fik pengene, fordi jeg jo skal bruge dem til den næste forsikrnig hos IF, og jeg fik at vide, af en flink dame, at der normalt gik nogle dage, men at jeg bare kunne ringe ind og give dem mit konto nr, og så ville de sørge for at det gik rigtig hurtigt
Jeg fortalte dem endda at jeg købte en suzuki og at IF simpelthen kunne forsikre mig billigere og med tastpræmie ordning, og konsulenten sagde at det ville hun da også have gjordt hvis de var hende der skulle have den mc, og så fik jeg ellers svar på alle mine spørgsmål.. Så god service
Afmelding af forsikring...