2.840 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Stjålet fabriksny KTM 690 SMC-R supermotard i Århus Risskov! Stjålet fabriksny KTM 690 SMC-R supermotard i Århus Risskov!

Kære mc entusiaster,

Pas på jeres ting!

Jeg har kun haft min mc i 2 uger, som var fabriksny, før en langfingret tvv, valgte at stjæle den!

Hvis i ser en KTM 690 SMC-R i Århus, så kontakt mig rigtig gerne. Reg nr: CR62755

Den er stjålet i Risskovbrynet fredag til lørdag nat, 22-23 Maj.

På forhånd tak!

Mvh
Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet fabriksny KTM 690 SMC-R supermotard i Århus Risskov!
  • #1   24. maj 2020 Nu skal man passe på med at generalisere, men der er nok en grund til at man i visse dele af verden, straffer tyveri med håndsafhugning.
    Jeg turde ikke stille en MC fra mig i Risskov området, det er nærmest at bede om at få den stjålet, desværre smiley

• #2   24. maj 2020 Det er vildt som folk ikke kender forskel på dit og mit.. Jeg er lige flyttet til Århus, og havde ellers hørt Risskov skulle være et OK område? Det for sygt...

• #3   24. maj 2020 uha der ville være mange danskere, som rendte rundt uden hænder, hvis det blev indført, så lad være med at generalisere

• #4   24. maj 2020 Æv.... Håber du får den igen.

• #5   24. maj 2020 P#sseærgerligt! Men nej tak til at få indført sharia-lovgivning i Danmark. Der er desværre både etniske danskere (herunder også jyder) der begår kriminalitet samt indvandrer-efterkommere, øst- og sydeuropæiske bander osv.

• #6   24. maj 2020 Du havde forhåbentlig kasko på den smiley

• #7   24. maj 2020 Ved ik i dette tilfælde ??? MEN HVEM ER SÅ DUM AT STILLE NY MC UDE OM NATTEN OG DAGEN ?????? .... Når De finder ud af at de ikke kan starte den---sætter de bare ild på....eller så får sadlen bare med kniven og ellers så sker der tit det,at den kører rundt i polen og rumæniSTAN på legale plader og reg. attest... Så husk at stemme igen igen for åbne grænser...............

• #8   24. maj 2020 #7 kører rundt i polen og rumænien med ild i, uha det må være varmt

• #9   24. maj 2020 Ja har kasko og politi anmeldt det, forsikringen må jeg høre ad i morgen. Set i bakspejlet, så var det dumt ikke at have holdt den i en garage eller lign, men da jeg bor i lejlighed, så det svært når man ikke har den luksus. Var ellers i tale med DEAS, om at leje en parkeringsplads i en af deres parkeringskælder, men det bliver da ikke nødvendigt længere.

• #10   24. maj 2020 Du kan ikke have den slags mc i fred i århus! Skal den stå udenfor skal den være mindre attraktiv og være låst SERIØST fast. En mager kæde og en simpel skivelås er nytteløst..

• #11   24. maj 2020 Det sjove er at min nabo har selv mc, som står parkeret ude på offentlig vej, den har stået i flere måneder uden nogen har rørt den. Min stod inde på vores fælles privat parkerings- areal, inde i hjørnet bag bilerne. Hvor der er indespærret og overdækket med tag, med automatisk lys sensor. Alligevel, har de været pisse ligeglade..

• #12   24. maj 2020 Hvad for en mc kører din nabo på, og hvordan var din låst fast ??

• #14   24. maj 2020 Jo mere en mc ligner en off-roader, jo større er chancen for at den bliver stjålet i de områder.

• #15   26. maj 2020 #5 sydeuropæiske bander? ??????

• #16   26. maj 2020 J Carreno. Så Balkan-landene da. Italienere stjæler jo ikke.

• #17   26. maj 2020 håber du får din MC igen. min blev stjålet i nat. Tror desværre at chancen for at vi får dem igen er ret lille.

• #18   26. maj 2020 svineri. føler med jer drenge.. må de nye ejere køre galt og brække nakken.

• #19   26. maj 2020 #17
    Tak og i lige måde.. Det er fandme en tam fornemmelse at se sin forventet mc stå et sted, og så pludselig er den væk, uden mulighed for at gøre en dyt ved det....

• #20   26. maj 2020 Stjålet hvordan? Hvorfra? Låst med?

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 148
    #21   28. maj 2020 Søg i Århus Vest. Du ved, Gellerupparken og deromkring. smiley

• #22   28. maj 2020 Du skal ALDRIG stille din KTM motard uden du kan se den.. Det er ikke om den bliver stjålet men hvornår.. Du KAN ikke have den i fred i Århus.. Jeg går aldrig fra min KTM uden at kunne se den .. og kunne aldrig drømme om at stå andre steder end bag lås og slå om natten...

• #23   28. maj 2020 Ked af at sige det, men ALT hvad der er i offroad/motard stil, er umuligt at have i fred i Århus (og sikkert også andre større byer). De er simpelthen for meget et stykke legetøj.
    Hamrende irriterende, at man ikke kan have sin ejendom i fred.!
    At ønske at idioterne kører galt og brækker nakken, er desværre heller ikke til nogens fordel. Alle de der lallende idioter, som kun (måske) har knallertkort og nu vil ud at køre på en anden mands/kvindes mc - og kører galt på den - tæller desværre med i ulykkesstatistikkerne. Det betyder så, at forsikringspræmierne stiger for alle os der godt kan køre mc uden at vælte.
    ... Men straffes hårdt - det skulle de.!

• #24   30. maj 2020 Har du delt på facebook?

Kommentér på:
Stjålet fabriksny KTM 690 SMC-R supermotard i Århus Risskov!

Annonce