1.210 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Teis .
Teis .
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87

Farvevalg? Farvevalg?

Hej. Jeg har fået fat i en Yamaha Fzr 600 fra 91. Den er så pænt smadret og der skal skiftes noget plastic.
Den er i forvejen hjemme malet i guld. (Pænt grim) Og defor kan jeg ligesågodt omlakere den helt til en fed farve.
Så kommer spørgsmålet. Hvilken farve skal den være? Jeg har lidt ideer. Det skal helst være en lidt hidsig/skrigende farve.
Fælgene bliver pulverlakeret sort.
Har luret lidt på lamborghinis orange. Den er ret fed.
Har også kigget på Lambos grønne. Men den er måske lige vild nok? Kommer måske til at ligner noget fra 80erne der aldrig skulle have været født. Nogen andre ideer?
Sådan her ser den mere eller mindre ud nu.
http://i20.photobucket.com/albums/b232/tysonnnn/YamahaFzr600.jpg?t=1200428959

Lambo orange
http://www.seriouswheels.com/pics-2004/2004-Lamborghini-Gallardo-orange-sa-nyas-1024x768.jpg
Lambo grøn
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvevalg?
  • Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

#1   15. jan 2008 Havde egentlig besluttet den skulle være gul, men er bange for at den skal tiltrække alle de der små lorte fluer om sommeren smiley

• #2   15. jan 2008 Helt sikkert orange, det ser for fedt ud smiley

• #3   15. jan 2008 Den skal da helt sikkert være grøn..... Her kan man også bruge sorte staferinger.....

Allerede 2 forskellige meninger.... :0)

• Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

#4   15. jan 2008 Var også min tanke. Er brændt lidt lun på den farve. Tror du det vil se grimt ud hvis stellet forbliver gråt. Og den blir orange med sorte fælge.
    Ville helst undgå og male stellet, men tror jeg bliver nød til det for at det skal blive rigtig flot. Skulle self være sort som fælgene.

• #5   15. jan 2008 Den skal da være Lambo orange det er en rigtig fed farve i mine øje. smiley

• Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

#6   15. jan 2008 Hehe, lader til folk er enige med mig. Kan også rigtig godt li den.
    Nogen meninger om det bliver grimt med gråt stel og sorte fælge?

• #7   15. jan 2008 Jeg ville nok male stellet sort sammen med fælgene,

• Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

#8   15. jan 2008 Damn. Jeg ved det jo godt smiley Gider bare ikke skulle pille den helt fra hinanden. Men det kan jeg jo blive nød til. Hvis det er værd og gøre er det vel også værd og gøre ordentligt.
    Ihhh. Hvorfor løber mine projekter altid løbsk??? Det startede med at den skulle have et lille skjold og to dage efter er jeg ude i en total addskillelse smiley

• #9   15. jan 2008 Projekter har det jo med at gribe om sig. Men det vil sku være træls kun og gøre det halvt og så være træt af det bagefter.:-) men det er jo ment for mig at sige jeg skal jo ikke skrue. smiley

• #10   15. jan 2008 Hej Kawa´s ZX12 Blå er altså også ret fed den kan man også bruge sort til

• #12   15. jan 2008 orange med som de andre også siger sorte staferinger..

• Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

#13   15. jan 2008 Den bliver malet 100% procent iorden. Jeg bruger den maler vi bruger på jobbet og han er perfektionist.
    Men har også lidt andre vinter projekter igang. Lidt bmw´ere så det kniber snart med pladsen hvis den skal stå adskildt. Tror jeg bare får malet den orange og fælgene sorte i første omgang. Så må stellet blive malet når der er lidt mere plads i værkstedet.

• Teis .
    Teis . Tilmeldt:
    jan 2008

#14   15. jan 2008 • S t r a d a # 1 ® <S@lt Creek> • : Tror du ikke den er til at sælge hvis den bliver orange?

*M&M's Sdrbg* P: Er det den her Blå du mener? Synes den er lidt for anonym smiley
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13399

Kommentér på:
Farvevalg?

Annonce