TDR125 {{forumTopicSubject}}
Hej
Da jeg ikke selv har fundet det helet store på sådan en overstrørrelse knallert vil jeg lige dele en erfaring hvis der skulle være andre på sådan en lille smoker.
Jeg købte sådan en for lige at komme lidt på vejen igen, den havde smadret cyllinder så der blevt købt et Atena 170 kit til den, der var sat en 30mm deLort karb på i stedet for std 28mm. Jeg bøvlede en del med inddysningen, og den kørte bare ikke særligt godt. Og ved 8000 gik det i ren pensionist mode, og der var bare en masse løbesod fra udstødningen. Nu har jeg så sat et forrør fra en KTM exc200 på, lave en flance så det passer sammen. Bukket lidt hist og her. Forlænget med noget rustfri 26/28mm vand/varme rør da det passer lige i øjet med diameter og sat en ktm sx125 bagpotte på, igen diameter lige i øjet.
Og det har godt nok vækket motoren, ikke for den larmer meget mere, men lidt. Men den trækker bare super fint, af sådan en lille motor, og meget bedre end før.
Mangler lige at dysse lidt ned på hoved dyssen. Men har du sådan en lille fis med 170 kit og er godt træt af hvordan det køre kunne det også være løsningen for dig. ja man kan få et udstødnings kit med forrør og potte, men de koster jo omk de 4000kr og det giver jeg simpelthen ikke.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
TDR125