SUZUKI GSX750F v/s YAMAHA FZ6-S {{forumTopicSubject}}
Hej alle dejlige motofans.
Som lovet, skulle i være de første, der får at vide, hvad udfaldet blev. ?
Jeg har prøvet Suzuki GSX750F, køre kanont,
Jeg har også prøvet Bandit 650,køre kanont godt, ligge bedre på vejen og virker lidt nemmere at håndtere for mig,(man er jo ik`lige en af de største) sidder lidt bedre i køre stilling, trækker rigtig godt, synes jeg.
Så skulle jeg også lige prøv en Yamaha FZ6-S.
for en god ordens skyld. der blev jeg godt NOK duperet.
Jeg skal lige love for kærlighed ved første gang. det kan ikke siges med ord. Hun er simpelt hen perfekt til mig.
En rigtig dejlig tøs(kan godt være at fruen bliver Jalux Hi,hi) den hele rigtig køre stilling-trækker edderbankme godt og ligger meget godt på vejen.
JA, JA skal man ha`sjov i gaden, skal der stå FZ6 på pladen. jeg har bestilt den ved Bruun larsen- Odense,får den leveret til døren den 29-02-2008. og så skal foråret køres imøde.
men endnu engang mange tak for jeres gode indlæg.
ps . der kommer billeder når jeg har modtaget den dejlig tøs.
moto hilsen Erik S
dec 2006
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 259
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.090
Den bliver du rigtig glad for.- og 5 års garanti.
Jeg startede også på en FZ6S. Efter ca en uges kørsel følte jeg at være toprutineret, og ville lige se hvad den kunne. Jeg fyrede gassen af i 1.gear og den røg derudaf, men da omdrejningerne ramte ca 8000 0/m så kom sparket og forhjulet løftede sig, så gassen måtte tages af - jooo, den kan der være spark i.
Som du kan se i min profil har min kone en blå, der er sat TCP kåbe på. I julegave fik hun varme i håndtagene, så dem er jeg ved at montere.
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 15
Jeg har selv købt en sidst år, og bare utrolig glad for den.....glæd dig til forår...
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.381
SUZUKI GSX750F v/s YAMAHA FZ6-S