SPH motor {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
er der nogen herinde der har erfaring med SPH-motor??
Min cykel står der nu efter at have skiftet motor. De skal lave den så den kan køre igen, da det glippede for "os".
Jeg blev lovet der kom en mekker mandag der skulle lave den, men han nåede kun at kigge på den. Næstedag fik han ikke tid, og i dag startede han over middag engang.
Synes det er irriterende når man bliver lovet mandag. Det var derfor jeg flyttede den derop i stedet for Vordingborg MC.
Derudover har han ikke hørt ordenlig efter da jeg fortalte ham om nogle ekstra ledninger der fulgte med. Det gør mig sku nervøs. Håber han snart finder fejlen og den kører...
Vil lige høre om der er folk derude der har erfaringer med stedet... Det skal siges at det er en elev, tror jeg.
Skal man firresten betale fuld pris når det er en elev??
425 kr i timen....
jan 2004
Følger: 107 Følgere: 100 MC-er: 4 Emner: 26 Svar: 1.270
Forstår ikke du flyttede fra Vordingborg MC, der har jeg altid fået service ud over alle grænser, også selvom man bare lige dukker op med et problem
jul 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 13
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 546
jeg flyttede den kun til Næstved fordi de ikke havde tid i Vordingborg. Jeg er ellers meget glad for Torben og de andre der...
til salt creek: Jeg far fundet en 750r fra 90. Det var Jens på en 85 suzu herindefra der havde en motor... Det kiksede bare med at få den helt i...
Jeg tror du har solgt hans bror et sæde til en bandit...
Ærgeligt, for det ville jeg gerne have haft...
feb 2004
dec 2003
Følger: 120 Følgere: 116 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 981
Flinke og god service !
Det kan jeg IKKE sige om SPH
feb 2004
Rene deres mekaniker har været flink til at ringe og holde mig informeret, og spørge om det er ok at bestille forskellige reservedele, samt hente oplysninger om uoriginale dele. Det har sparet os lidt kroner.
Desuden fik han løst problemet, og nu venter jeg kun på at han får tid til at få samlet kaburatorerne.
Hvis du læser dette Rene, skal du have tak for servicen og du/I har modbevist nogle ting ang. de indlæg her på siden...
SPH motor