1.005 visninger
|
Oprettet:
Aprilia Pegaso {{forumTopicSubject}}
Hey.
Er der nogen som ved om der er noget salg i sådan en model Aprilia?
Jeg er blevet tilbudt en model 98, som har gået 10.000km, med alle service overholdt. Til en okay pris efter hvad jeg kan se på Dba. Men den skal kun købes til at sælge videre hvis det er.
Så vil lige høre om der er nogen som ved om de er til at komme af med, eller om jeg bare skal lade den handel gå mig forbi?
Mvh
Christian
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 98 MC-er: 4 Emner: 224 Svar: 2.696
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 360
Det er såmænd ikke den første mc jeg handler med, har da solgt en del cykler. Men det er blot den første Aprilia jeg er blevet tilbudt, så derfor kender jeg ikke markedet for dem.
Lidt ved jeg jo, ellers ville jeg jo ikke kunne sige at det var en godt pris ;o)
apr 2006
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.504
På en 98 Pegaso er det rotax motor, stabiliteten er god, maskinen er god, men ikke så eftertragtet pga. fordomme. Folk der ved bedre, og er på jagt efter en MC af den type, er den absolut interessant.
Se dog hvordan udstødningen har det. Potterne forgår let.
apr 2006
Jeg er desværre uenig i jeres udsagn. Det er korrekt at BMW F 650 Funduro og BMW 650 ST blev bygget på fabrikken i Noale, men da BMS GS 650 kom frem og de andre modeller blev udfaset, flyttede de produktionen til Berlin. Jeg læste et sted at man var utilfreds med kvaliteten, hvad jeg godt kan forstå, hvis jeg tænker på min 1. generations Priller. De er sikkert blevet bedre siden da.
Som den (næsten færdige) historiker jeg er, skal dette udsagn selvfølgelig følges op af en kilde.
http://www.motorcycle.com/manufacturer/bmw/first-look-bmw-f-650-gs-45984.html
Et tip er at folk herinde altid lige skal tjekke deres oplysninger, så vi får noget sagligt information på forum.
'I øvrigt mener jeg, at Karthago bør ødelægges'
apr 2006
Aprilia Pegaso